< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

by BlackAngel4 xD

..×..o nama..×..


saška..

nickname: bonek
i Like: boyZ, beerparty, parties, FRIENDS, lazanjenjami, ice-cream & dance & singingpjeva
i don't Like: lies,lowe&my belly
age:00
I'm in lowecerek
my 3BF: romina&barbara&daria
LJUDI KOJE VOLIM PREVIŠE: darko v.cerek, leon rošićzubo, barbara tarandekthumbup, romina vinkothumbup,daria sobočanzubo, tia novak(nečakinja)greedy i to je sve!sretan
sLušam: rock, punk, strano (rihanna,avril,beyonce..itd..), narodnjakezubo, hr.tužne, tošeja
naj soNgs: otkad te nema, misery buissnes, girlfriend, kao prah, tebi moja mazo, stupid shit, call me when you're sober, chop suey, needles i sve systemove, neutron bomber, going under, idi idi, volim osmijeh tvoj, pratim te, nesanice, još jedan stepenik.. još čuda njih
naj grupe: girlicious, evanscence, paramore, s.o.a.d, sum 4, b.e.p., conecct, linking park
naj pjevači/ce: toše, thompson, avril, beyonce, rihanna, seka, srdjan milosevic, darko t., marilyn manson, natasha thomas, justin timberlake i puno njih


daria..

nickname: dada, dada way, di..smijeh
i Like: slušati glazbupjeva, svoju sekicukiss, saškukiss, svoje prijateljekiss, družiti se, zabavljati i izlaziti s njima (naravno), zelenu boju, jack danielsaparty i još puno toga..bang
i don't Like: narodnjake, srbiju, umišljene i dvolične ljude, iskorištavanja..burninmadheadbangmad
sLušam: punk, rock, metal....pjeva
bendove i pjesme neću nabrajati jer toga ima preeeviše..belj

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

imamo i svaka svoj blog smijeh

..×..saška..×..
..×..daria..×..

nas dvie..sretan

utorak, 03.06.2008.

nou inspirejšn.......

oila ljudi....evo malo za promjenu ja pišem post smijeh kai se nebude saška stalno mučila..hehe..al neznam kai pisati rolleyes nemam inspiracijuuu.. e, da..prošli post..lepo je to saška napisala yes tak vam je to bilo..hihi..
ovaj post sam jučer počela pisati..al stvarno nisam znala kai pisati tak da sam ja to lijepo spremila..i dojdem nekad oko 1h natrag da dovršim, a onda me nisu pustili nutra f blog editor dead nekai rade na blog.hr-u tak da nije bilo moguće komentirati i pisati posteve..belj..tak bude i ovu noć, čini mi se.. svi koji mislite pisati postove to obavite prije belj al ne poslije, nego prije..zubo
sad sam već počela veeelike gluposti pisati nut a je..moram i to..hehe..ma nikai.. tu budem prestala.. evo vam radije jedan spot.. to je jedna nama super pjesma yes



uziwaite..poZdraFf svima..mah
pusa maloj saški kissdead

by: .dadda*

- 14:08 - ..drunk.. (43) | ..crazy.. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.