dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

četvrtak, 02.06.2005.




Doci ce jesen bez uvelih grana,
bez kise,bez tuge,bez vina ce doc.
gle,ona nece imati dana:
imat ce samo jednu noc!


Crnu ce zimu vrijeme nam dovuc,
al snijeg te zime nece past;
zemlju ce sunce u proljece povuc,
al ono nece sjat i cvast.


Sasvim ko zima i ljeto ce minut;
i godine prazne tako ce tec
i sunce ti nece nikada sinut
ni rijeci neces na to rec.


D.Cesaric



aa morala sam ,jedna osoba me zarazila s ovom pjesmom,pjesma je meni odlicna(kad vec mi ne ide pisanje svojih pjesama...)..odoh ja sutra s mojom frendicom janom u kino, pa negdje di je njeno drusvo(da me ubije);))jana ak ovo citas sjeti se kaj sam ti rekla u vezi onog danas...ak nisi zaboravila,))ee ljudi vani toplo a nama (nekima) ostaje joa 11 dana skole a onda par mjeseci uzivanje.mislim da to svi jedva cekamo..ee danas je na tv-u ono o nlo-ima:))morma gledat, sad bi vma stavila rijeci jedne pjesme od tool-a ali kog to zanima?:))uglavnom poslusajte pjesmu parabola,ko zeli...ajd doh ja sada pit kakao.mmm..njami! pozdraf svima ee i daj uzivajte!
- 19:56 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>