dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

četvrtak, 23.06.2005.

"covijek se rada u svijet koji je sam stvorio".
(budha)


A kakav je to svijet?dosli smo na svijet na kojem nije bilo zla,nije bilo ljubomore,nasilja i ostalih stranja!a kakav je svijet danas?nasilje na svakom jebenom uglu,jebeni pedofila sve vise,ljubomora raste,ratovi bukte...cekaj jel to svijet kao sto je nekad bio?dok ga mi ljudi nismo pokvarili,mislim da nije,stalno se pitamo sto je nasa zadaca?ako nam je zadaca da sve oko sebe unistimo onda nam dobro ide,onda ce svi ispuniti ocito tu zadacu...Znamo sve o hitleru,o milosevicu i ostalim ljudima sto su nanjeli samo patnju i bol,o njima se prica i pise naveliko ,stvaraju se filmovi,pisu knjige..a gdje su oni koji su pokusavali se izboriti za dobro?gdje su oni koji su isli protiv tog zla,protiv ljudi slicnih ovima?ne,o njima cete rijetko naci knjige, filmove jos manje...za njih se bas i ne zna....nikada se nece saznati za njih,ostt ce zaboravljeni cak ni to jer ih se nece imati tko sjecati...sta u ovom svijetu moras biti jebeni zlocinas da bi bio na naslovnicama,da bi se stvarali filmovi o tebi ?Mi smo izgradili ovaj svijet,i kakav je danas samo smo za to mi zasluzni,dobili smo ga neikvarenog,cistog,bez zla ,i sranja,a sada?Naravno da ne ispadne da pljujem po ljudima,napravili smo dobrih stvari ali i duplo veceg zla...Pa kada citmao samo u novinama da su izbili ratovi,da su se ljudi pobili..koja je svrha tome??svi smo mi ljudi ,i nije nam sigurno cilj istrjebiti jedne druge.sjebano je govoriti da zelimo mir,i sjebano je to da obicno mi obicni ljudi koji nismo na nekim visokim pozicijama zelimo mir ,ali netko tko je na visokoj poziciji radi sve samo ne ono sto bi trebalo da bi se postigao bar neki mir..to ne moze postici samo jedna osoba,jedna drzava,jedan kontinent,trebamo se svi ujediniti..eh...da..tu dolazi problem svi se ujediniti to bas i neide....sto bi uopce bio mir?za mene bi to bilo kada bi se svi narodi prestali svadati,pocele bi se tolerirati , neke razlicitosti ,prihvacali bi ostale bez obzira na drustvene ,ili bilo koje druge razlike..da..ali ne moze netko ici po cijelom svijetu sa ocom i svakom covijeku uliti tu zudnju za mirom...nazalost se ne moze...iako se to nikad nece dogoditi ostaje mi da se ndam,da vjerujem u neki svijet koji bi bio bez ljudskih sranja..znam da u mnogocemu imam pogresna razmisljanja ali eto sada tako razmisljjam bilo to krivo ili ne to je moje misljenje,na kraju ionako smo svi mi dosli na zemlju te bili potpuno jednaki.... ma glupost,sranje,ajd pozdraf!
- 13:55 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>