dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

četvrtak, 23.06.2005.

gluposti..bfghhfh...hehe:p

eto na ...toliko o toem koliko su starci posteni..trewbala ja ici na bijelo dugme(iako ih bas i ne slusam ali ipak..) i strci mi rekli da mi je osigurana karta ali eto na danas oni tu moju kartu dali nekom jihovom frendu!a dobro ajde drago mi je jer ih lik fakat voli pa neka uziva a meni ostaju dozivljaji i prepricavanja drugih..hehe..ajd onima koji su bili nadam se da im je bilo jebeno tj.jos uvijek je i da ce to pamtiti..uglavnom ja sam umorna ko mis i brijem da cu dehidrirati idme pit sad hladni sok od jabuke njami!! zasto pisem gluposti ko da nekog ovo to zanima...hehe pisi za sebe ,pa znam i pisem za see!a dobro onda... e e za kraj jedna pjesma koju u zadnje vrijeme stalno vrtim,i pjevusim,pozdraf svima!p.s.post o onoj curi se radi,bez brige(maruska!)hehe pozdraf!


Well the kids are all hopped up and ready to go
They’re ready to go now they got their surfboards
And they’re going to the discotheque au go go
But she just couldn’t stay she had to break away
Well new york city really has is all oh yeah, oh yeah

Sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker now2x



Well she’s a punk punk, a punk rocker
Punk punk a punk rocker punk punk a punk rocker punk punk a punk rocker

Well the kids are all hopped up and ready to go
They’re ready to go now they got their surfboards
And they’re going to the discotheque au go go
But she just couldn’t stay she had to break away
Well new york city really has is all oh yeah, oh yeah

Sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker now2x


Well she’s a punk punk, a punk rocker
Punk punk a punk rocker punk punk a punk rocker punk punk a punk rocker

Sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker sheena is a punk rocker now3x

- 00:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>