dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

ponedjeljak, 20.06.2005.

cokoladni puding..2.dio...

ee bile mi (maruska i ja )opet kod zrinjevca e tako smo se urokale!!kupile smo 12,svakoj je islo 6..i jos po jedna boca...bilo je jebeno..prvo smo cekali da oni mali vragovi odu jer su se loptali i gadali nas namjerno...neki mali nije imao oci nego samo 2 rupe,2,supljine...uzass..kada su otisli legli smo se na ono nesto nije bila dekaa,ariel nesto:)) ee itako mi to polako tamanimo i na kraju nam je ostalo od oni 12,znaci svakoj po 6..ostao je svakoj po jedan ...cokoladni puding:)))al oni fini,oni njami...e ti... komarci su me opet pojeli..uzasss!! ovako sad prilazem 2 slike na prvoj ce biti maruska moja volooljenja frendica o kojoj cu sada tj.kansije tj.kad budem imala vremena napisati post:))a na drugoj ce biti malo cudo tj.ja,(za ovu drugu ako budete imali nocne more,nisam kriva)...hehe.... ljudi uzivajte pozdraf!!eee da..ako zelite informacije o maruski..saznat cete vise o njoj u sljedecom postu.. .. ;))pozdraf!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 22:32 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>