dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

subota, 18.06.2005.

a jesam nisam dugo pisala..skola me zajebavala mislila sam da cu ic na popravak iz par predmeta na kraju nisam otisla,jeee!!u petak sam odgovarala jebenu matku uzass,uglavom dosta skole,sad kkad je zavrsila dolazi prekrasno nam ljeto,(vrijeme je usrano)na pola...isli danas ja i stari do onog veeelikog ducana,ma ono sranje sa hranom king cross,e to,da..i porusili smo im sve cipseve,htjeli smo naci neki koji je bio normalan i srusili sve ispred ,a jebes..stara mi upravo pokucala na vrata ja i dofurala mi tresnje,oneee velike ,bez crvica,njamii!!



Good friends we have, oh, good friends we’ve lost
Along the way.
...
ovaj post ce biti posvecen jednoj curii koja je odlicna osoba,makar ponekad sumnja u to...

ne zelim opisivati tu curu jer po izgledu se istice od drugih kao sto ju je nasa razrednica opisala poput pipi duge carape:))znate ono kad upoznate neku frendicu/frenda koji je kao drugi dio vaas?mislila sam da smo potpuno razlicite jer osim po razlicitom ukusu glazbe i stilu oblacenja nismo si slicne ni po izgledu,ali kada sam pocela razgovarati s njom shvatila sam da imamo neka ista misljenja,to je odlicno.ta cura je fakat biser , "ponekad" u depri ali cesto nasmijana ,,prvo sam mislila da si necemo biti ok al sada kad treba ici shvatila sam da mi je ful draga frendica,ne volim kada si zabrijava da je ona kriva za neke postupke ili za nesto sto se dogodilo a nije,ma glupo je sada pisati jer fakat ne znam kojim rjecima opisati vi koji imate jednu ili vise frendica/frendova i koji su vam fuull dobri znate taj osjecaj kad vam je netko kao drugi vi.stara hvala kaj si bila uz mene,i hvala za neke savjete, a najvise od svega fala kaj si dosla u nasu tupu jebeno glupu skolu ,jer da nisinkad se ne bi upoznale...znas da mi ne idu ti izljevi osjecaja:)) al fakat sam hepi kaj sam te upoznala,jer si fakat dobra osoba tko to ne kuzi taj je fakat idiot!


pozdraf svima odoh dokrajcit tresnje i pogledat film van helsing,pozdraf ljudi i uzivajte!mene glava kolje pozdraf!!!!!





gle muha...
- 20:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>