dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

utorak, 31.05.2005.

nepovezano....

jednom mi je jedna meni jako draga osoba rekla da mozemo imati puuno poznanika ali samo par pravih prijatelja,ta osoba je imala pravo.tada sam mislila da to nije istina da ako nekog poznas par daana da ti mo~e biti prijatelj..eh..kasnije sam se uvjerila da nije tako..ali nema veze koliko duggoo poznas nekog,mo~es poznavati nekog 100god a da te nakon toga razoccara nije bit u tome,ma ne znam ni sama sta pisem oprostite(a kome oprostitte?)ponekad je ovo sjebano,vjerujete da je netko (ili nesto) dobar a onda se sjebete kasnije,sranje je nekom dati svoje povjerenje na kraju se opet sjebes...zasto mi ljudi kvarimo ovaj planet,zasto ga unistvamo?ako smo vec na njemu,i ako mo~emo graditi,zasto rusimo?zasto ne stvaramo iz mrznje ljubav,iz nesrece srecu?zasto moramo biti toliko sjebani?unistavamo sebe,svijesno ili nesvijesno...na ovom planetu postoje puuno dobrih stvari ali mi ljudi kao da se trudimo gledati i traziti samo one lose...
"The vision of the world I had before was based on thousand lies"...

pozdraf.....
- 20:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>