dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

petak, 29.04.2005.

?!!

oj! evoo konacno i petak....u skoli bilo ocajno ko i uvijek ..dobila sam cd od frenda!!dead kennedys!!5albuma,jeee!i to cak u ljubicastom omtu!!jooj zahvalna sam mu do grobaa!!!eee i od frendice smashing pumpkins!!tnx girl!isla ja danas kupiti karte za HP sa frendovima kad ono zenska kaze da jos nisu dosle a mi kada ce doc a ona kaze pa neam pojma!mislim fakaat!ici ce puuno ljudi koje poznam tako da ce biti ludo ajd jedva cekam!zasto ljudi odmjeravaju po gradu??ne kuzim?!prosecem u poderanim trapericama i gledaju me ko da gola hodam,al o tome cu kasnije...jooj starcima je danas godisnjica(21god)puuuno je to pa idemo u meksicki restoran,njamiii...najest cu se !!obozavam meksicku hraanu!al zato odpada izlazak za danas:((sori bejb,fakat:(( uglavnom odoh ja sada sa sekom gledat riba ribi grize rep stoji mi pred vratima i ceka da izadem stoji vec 10 minuta..ok odoh jer ce me mala ubiti ..brijem da ce bit tuzan crtic jer mi je rekla da morski peso rikava na kraju:((ok..odoh sada pozdraf!pih...
- 16:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>