dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

nedjelja, 24.04.2005.

kaj??

zakaj su starci tako sjebani??a dobro...jooj moram uciit a tako mi se ne da,glupa skola,a sit...stara me izivcirala! jebes..jucer sam razgovarala s frendicom i razmisljala sam o tome kako bi ja htjela da moj sprovod ne bude takav da svi dodu obuceni u crno i da budu tuzni da bude suza..to je sit!htjela bih da svi dodu obuceni u sareno da pustaju pjesme od nirvane i od azre,zvuci glupo al sta ljudima presdstavlja to kada netko dode na sprovod u crnom?kao izrazava svoju zalost??prije bi rekla da dolaze u crnom samo zato jer je to postala rutina,kao dodi u crnom i vidi se da ti je ful zao te da ti je stalo do te osobe koje vise nema.kao npr.netko umre a svi kazu moja sucut ili sta vec,kaj to znaci??ljudi to kazu samo iz pristojnosti i nekog rituala a ne zato jer to fakat misle!to je sranje!prst me boli..ugizo me pauk valjda prek noci,il neka uba druga...a dobro ajd pipll pozdrav svima!!
- 16:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>