dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

četvrtak, 14.04.2005.

moja piskaranja..

evo konacno da i ja pocnem pisati nesto nakon sto sam otvorila blog.. prije par dana kupila sam si starke nisu mi prve,ali bas dok sam ih kupovala,razmisljala sam zasto ja njih kupujem?poznajem ljude koji starke furaju iz razloga da bi nekom dokazivali da slusaju rock ili nesto sl.ili da bi ih se prihvatilo u drustvu,samnom to nije slucaj jer znam da se nikom ne trebam dokazivati oni koji me poznaju znaju sta slusam i kakva sam a time kako se ja oblacim ili sto furam na nogama necu nista dokazati.Prije paar daana sam srela frenda iz osnovnjaka koji je na nogama furo starke,bilo mi je cudno jer lik je uvijek pljuvao po njima a kada sam ga pitala dal je promjenio misljenje u vezi njih on je samo odgovorio:"sto se mora mora se"...kasnije je rekao da njegovo drustvo fura starke pa mora i on..??!ne kuzim zasto su neki ljudi tako povodljivi??evo ja furam starke zato jer su mi zakon fora izgledaju i jedine suze koje imam u svim bojama,prve sa mstarke kupila dok sam bila u osnovnjaku i nisam znala bas nesto orocku i sl.ne kazem da sada znam puno jer zaista kada sebe usporedim s nekim svojim frendom koji zna o rocku ali zaista o rocku a ne "rock"tipa blink i sl(ne pljujem po njima samo kazem) onda shvacam da ja zapravo trebam joa puno toga nauciti.ljudi svojim obacenjem cesto zele pokazati koju glazbu slusaju i koji su njihovi stavovi,iako ima ljudi koji to rade samo da bi bili prihvaceni u nekom drustvu,sve u svemu ljudi ne budite povodljivi! eto znam da ne pisem dobro al ovo je neka vrsta dnevnika iako ne volim dnevnik jer ga nikad nisma redovito pisala ,tjs godina na godinu po 2 strane:))ok necu dalje..;))uzivajte ljudi jer jednom se zivi!! pozdrav!
- 18:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>