borac

utorak, 29.01.2008.

Kako stići?

Image Hosted by ImageShack.us


Pozvali su poznatog pisca da dođe na promociju mature mladih ljudi koji započinju novi životni put.
Ne znajući što da napiše i kaže, skladao je jednu jednostavnu pjesmicu o putu koji započinju, znajući da su puni straha i iščekivanja što im donosi život.


Teško je stići odavdje tamo
Ako se nikad ne digneš iz kreveta.
Ležiš dugo da zavaraš prijatelje,
ali zavarato si sam sebe.

Teško je stići odavdje tamo
ako si postaviš ciljeve pre visoko;
tada ništa ne ispadne kako treba;
ubrzo nakon toga više ni ne pokušavaš.

Ali najteže je stići odavdje tamo
kada sve što radiš,
jest da brojiš godine, kilometre koji dolaze.
Tada si gotov i prije nego kreneš.

Pa, kako da stignem odavdje tamo?
Prvo, moraš vjerovat da možeš
neka ti nitko ne kaže drugačije,
to je tvoj život - u tvojim rukama.

Tada pretvori svoje snove u svoje ciljeve
i pogledaj što trebaš sada
da zadovoljiš sve potrebe:
zašto, gdje i kako.

Na početku si dakako
toliko toga što ne znaš
ali zadrži vjeru, budi snažan i samouvjeren.
jer pred tobom je dobar put.

Uzimaj oprezne korake i čini ih točno,
budi ponosan na svaki učinjeni korak,
ne preskači više nego možeš.
samo korak koji će doći, i cilj koji čeka.

Prije nego primjetiš, prijatelju, bit ćeš tamo
tvoji snovi će biti stvarnost
i stajat ćeš tu gdje sam ja.
govoreći drugima kakav osjećaj je to.

Tada ćeš im reći da ne odustaju od samih sebe
da imaju vjere kroz sve nedaće i probleme
onda će i oni znati, da se -
MOŽE STIĆI ODAVDJE - TAMO!

Jennings Michael Burch

29.01.2008. u 00:33 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moji komentari biti će usmjereni na pokušaj gledanja samo pozitivnih stvari u svijetu. Ovdje nećete naći negativne poglede na svijet(osim možda u ismijavanju i kritiziranju:-).
Ovo je ipak samo moje mišljenje, pa ako se nekome ne sviđa - nek prebaci link - ili doda komentar.

"O meni" - ako nekoga zanima...

Volim glazbu i posebno volim prevoditi strane pjesme. Tako da i ljudi koji ih ne razumiju mogu čuti i uživati.
Amaterski prijevodi, amaterski uređeni video klipovi, ali s ljubavlju :-)
Uživajte u pjesmama na youtube kanalu - drugaciji.


Youtube - Drugaciji

N E W S
gledam pozitivno - gledam Njega!!!
N E W S



moj e-mail - slobodno PIŠITE ako vas nešto zanima, ako imate kritiku, prijedlog, zamolbu (možda i pohvalu:-)
zbog problema na mejlu, morao sam kreirati novi mejl na gmailu.
ispričavam se zbog problema.

drugacijiblog@gmail.com

P.S. Ne bih napravio e-mail da ne očekujem poštu!!



auuu kolko vas je bilo...wave
Free Web Counter

online




- Malo zrnce mudrosti -
Zbog straha od neuspjeha ne izbjegavajte činiti nove stvari u životu.
Najtužniji je završetak života onaj sa izjavama: trebao sam i mogao sam.
-Louis Boone-


Predivna Božićna pjesma jednog blogera...
andjel