nedjelja, 16.07.2006.

manje zabave vise posla(ili obrnuto)

Naravno da je sve ono razmisjanje o buducnosti bila samo faza koja nije trajala ni puni danwink

Danas je u moje ruke dospio novi photoshop cs2, dva puta bolja verzije nego sto vec imam. Nije mi dugo trebalo da naucim sve nove cake, vec sam proucila, probala i svladala, nije da se hvalim...ccc...
Ali vise me muci pravljenje web stranice za strip, tek je u pocetnoj fazi i oduzima mi dosta vremena i zivaca. E da i samo da znate strip se zove Elven Duality.

Osim toga sve je po starom, jedino sto mi je najbolja prijateljica ostisla na more sa naredbom da dok se vrati bar nesto nacrtam..str dvije...hehe...da samo zna sta sve planiram do tad napravitsmokin

Evo jedna slikica, strip ce bit bojan na taj nacin, to sam danas smuljala za 10 minuta u photoshopu..

21:56 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>