ponedjeljak, 30.04.2007.

evo i mene...
ja sam odlučila pisati opet nešto onako komplicirano...
pa probajte shvatiti...

proljetno čišćenje?
-možda zakašnjelo...ali definitivno čišćenje...
čega?
-svoga života...odlučila sam riješiti se svega staroga u njemu...dakle...boli definitivno boli...ali tako je bolje...na kraju-
"milo za drago,sve ti život vrati,prolaze ljudi,ali stoje sati,kad te ostavim ljubav nema ništa s tim vjeruj mi..."
"neka boli,ostat ću jaka,ove noći poljubit ćeš vrata,u samoći preboljet ću tvoje usne nevjerne"...

-ali na kraju zašto?
-zašto? čemu uopće takva pitanja samoj sebi? pa nema odgovora...ili možda ima...odgovor je da mi bude lakše...jer uvijek kada pobjegnem je lakše...lakše je biti kukavica i pobjeći nego suočiti se sa osjećajima...to sigurno...sama potvrđujem-na svome primjeru
a šta osjećam?
-na čudan način zadovoljstvo...teško je...neću lagati...ali opet...osjećam se slobodnije...jer sam se riješila nečega što je na mene vršilo pritisak...i sve se vrati...jednom...osjetiš onaj trenutak zadovoljstva i moći nakon trenutaka i trenutaka i sati ponižavanja radi tih osjećaja...

...vidjeti izraz lica osobe kada shvati da više nisi njezina igračka...da se sada ti poigravaš s tom osobom...da iskorištavaš nj mane...vauuu...koji osjećaj moći...
a s druge strane ulice u sebi vidiš izraz lica osobe koja ne može vjerovati kako ste ponekad isti,indentični i da si joj ispunio želju...da i tu osobu manje boli...nevjerojatno...
osjećaš se moćno jer si pomogao...ali opet jer si i sebe zadovoljio...
osjetiš moć kada dolazi osoba i posrami se pred tobom...
osjetiš moć kada znaš da te netko cijeni i želi radi tebe...
osjetiš moć kada upravljaš osjećajima samo jedne osobe..
osjetiš moć kada upravljaš osjećajima više osoba...
osjetiš moć kada poniziš osobu jer joj se osvećuješ,a da ona to niti ne zna...
osjetiš moć kada upravljaš mišljenjem jedne osobe...
osjetiš moć kada upravljaš mišljenjem više osoba...
osjetiš moć kada znaš da netko ovisi o tebi...
osjetiš moć kada nečija sreća ovisi o tvome pogledu...
osjetiš moć kada nečija sreća ovisi o tvome osmjehu...
osjetiš moć kada nečija sreća ovisi o tvome glasu...
osjetiš moć kada nečija sreća ovisi o tvome dodiru...
osjetiš moć kada nečija sreća ovisi o tvome poljupcu...
osjetiš moć kada pogledom punim prijezira slomiš osobu...
osjetiš moć kada riječima punima ironije osobu natjeraš da spusti glavu od srama...

ali osjetiš slabost kada ti osoba koju toliko jako želiš povrijediti i izbaciti iz svoga života svojima usnama dotakne tvoje i slomi te...
slomi te u komadiće...
onda poželiš zaustaviti taj trenutak...
koji nije vrijedan niti jedne velike količine moći...
ali....isto tako ja više ne želim dodire,poljupce i poglede koje će nekome pružat moć a meni biti slabost...
zato ovo radim...

"neka boli,ostat ću jaka,ove noći poljubit ćeš vrata,u samoći preboljet ću tvoje usne nevjerne"...


pusa svima.....

- 22:35 - komentari (30) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.