petak, 06.04.2007.

odlaziš...ja znam da sutra odlaziš...
ona odlazi ljudi moji
na tjedan dana...
i sad...
sve je pusto
a danas zadnja večer...
volim je...
i previše...
ali koliko je volim moram je pustiti da ide i da uživa...
ona je jedna odlična osoba..
nasmije me kad sam tužna,
zagrli me kad se osjećam izostavljenom
da mi poljubac kada se osjećam nevoljenom
sluša me kada mi treba netko da me čuje...a ne samo sluša...
gleda me na način na koji će te gledati prava prijateljica i reći ti kako si lijepa jer to stvarno misli,bez trunka ljubomore...
jednostavno je volim

Tonka vrati nam se što prije

drugi dio je za moju Miu...
koja dođe i ode...
ali iz moga srca i života ne...
uz mene je već 7g...
i biti će još deset puta toliko,ako bude sreće
jer je ona moja sreća

a treći dio je za Zoky i Lauru...
koje su tu da se đibere :))
i koje su tu kada doživim slom u 3h u jutro da znam da ih mogu zvati i da će plakati zajedno sa mnom jer čak i preko jedne obične telefonske mreže osjećaju moju bol

ovo je drugi put od kada vodim ovaj blog da sam spomenula imena i opisala osobe u svome životu
cure volim vas
ne ostavljajte me
i ja sam uvijek tu za vas...
pozz mojoj nikici,tei,jovani,mitaku,kreši,jopici...i svima ostalima koje jako volim


pusaaaaaaa

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 23:44 - komentari (36) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.