ponedjeljak, 03.07.2006.

Eto mene u ponovnom javljanju...stvarno ste zakon od subote pa do nedjelje ste mi nakupili 150 komentara...legende...a mogla sam još malo skupljat komentare al eto bilo mi dosadno pa reko da napišem nešto..ovaj post posvećujem ekipi s chata-inter,oslić,ffe....riječ je o rasizmu..neku večer smo bili na chatu i počeli smo temu o crncima...bila sam šokirana kada su rekli kako ih mrze i da ih sve treba poklat..to je žalosno...žalosna je činjenica da se ljudi sve više i više mrze..ako nitko drugi barem bi si ove mlađe generacije trebale pružiti podršku i ruku pomirenja a ne mrziti se..ja ne mrzim nikoga-ni pedere,ni srbe,ni crnce...nikoga..ponekad kažem da mrzim tovare ali oni me samo živciraju..zapravo jedina vrsta ljudi koju mrzim je ona s predrasudama...svi smo mi ravnopravni i svi smo mi ljudska bića..i nitko,ama baš nitko nije zaslužio da ga se zbog boje kože ili nacionalnosti izopći iz društva..svi imaju jednako pravo na život bez obzira da li je rođen u plemenu,na selu ili velikome gradu...nitko od nas nije birao gdje će i kada biti rođen...i zato ne možemo nikoga zbog toga osuđivati jer nije to po njihovu izboru...i tako isto kao što smo mi ponosni bjelci ili hrvati,tako će i crnac ili francuz biti ponosan na sebe..i onda ne možemo govoriti kako oni sebe veličaju kada i mi to radimo...zapravo ne možemo nikoga osuđivati dok ga ne upoznamo..jer kako bi se vi osjećali da netko počne pričati kako vas treba objesit samo zato što si tu rođen? A ni ne poznaje te? Sigurno ti ne bi bilo svejedno..pa tako onda malo i misli na osjećaje tih drugih ljudi koji ti možda baš i nisu najdraži zbog svoje seksualnosti ili nacionalnosti ili bilo čega sličnoga...kada čujem nekoga kako govori-on nije čovjek,on je životinja!! samo zato što je osoba druge rase,zapravo onda vidim da osoba koja to govori da je ona životinja..pretvara se u dno dna..to nije humano...zbog takvih ljudi se svi međusobno svađamo..sad opet dolazi do onog-a šta oni o nama govore?? pa neka govore!!! Budi čovjek,normalno civiliirano biće pa prijeđi preko toga. Pokaži da imaš više pameti i želje za humanošću više od te osobe. A ne onda još više ulazit u to. Sigurno da će toga uvijek bit,jer je čovijek kao biće takav,ali i ti moraš pomoći da se to bar malo smanji. Ne osuđuj nekoga zbog onoga što je. Ne boji ga se zato što je drugačiji. Prihvati ga takvog kakav je. Budi i živi humano. Ti si čovjek,zavoli i drugoga svoje vrste kao i sebe. Jer je to tvoj srodnik. Tvoja vrsta. Ne pljuj po svome rodu. Time pljuješ po samome sebi. Reci- STOP predrasudama i rasizmu!!!

- 01:40 - komentari (375) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.