drogaopasnost

srijeda, 23.11.2005.

Ti si tako cool

Ova pjesma posvećena je James Bluntu, i jedino se može shvatiti u punom smislu, ako se pjeva i li čita uz njegovu pjesmu "Your Beautiful". Zahvaljujem se kolegi koji je izrazito puno (gotovo koliko i ja) energije potrošio na pisanje ovog vrhunskog dijela. Cijela pjesma je posvečena cijelim fovističkim pokretom općenito, koji ne samo da pokreće emocije, nego i tijelo, kao i bokove. Znači preporučam vam da, ako želite iskreno doživjeti taj vrhunac koji sam pripremio za sve sretnike koji će ovo čitaju da skinu tu stvar sa neta(ako je nemaju), te da zapjevaju i dožive duhovno- istinskom ljubavlju i energijom.

Omalovažavam se

Samozadovoljavam se
Obožavam te
Ja vidjeh tebe
Al nisam siguran
Smiješ se u tramvaju
Bila si dobar pljen
Neznam da li mimam plan
Al ću odspavat jedan tren

Refrain

Ti si tako cool
Ti si jako cool
Ti si tako cool
ful si cool
It's not that case
From out of space
Jer ja para imat ću
Ali skroman ostat ću

Vidjeh ja sjaj
Ugledah kraj
Vidjeh se na mom licu
da sam jebemtimater high
nisam mislio da ću je vidjeti and then
i kako ja znam da
Vincent van Gogha mrzi Gauguin

Refrain

Ti si tako cool
Ti si jako cool
Ti si tako cool
ful si cool
It's not that case
From out of space
Ja para imat ću
Ali skroman ostat ću

Bridge

Gnjo gnjo gnjo gnjo-kla
Šu šu šu šu-rjak
Gnjo gnjo gnjo gnjo-kla

Refrain

Ti si tako cool
Ti si jako cool
Ti si tako cool
ful si cool
It's been awhile
Since you walked on by
Kad si mislila da ću biti s tobom, al neću biti s tobom jer nisam siguran

I moram se suočiti sa činjenicom
Na glavu navući ću kondom



- 22:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #