drogaopasnost

petak, 11.11.2005.

PJESMA NAD PJESMAMA

Pročitao sam upravo Daemona i opet uzrokuje moje pisanje, ovaj put me zašorala ljubav, nevjerojatna kakvu dosad ne doživjeh često, ili ne imao kompjuter tada kada me obasjah svijetlost ljubavi jedine prirode najljepše, ali sada imam i pišem rukama svojim stihove sljedeče koje niti daemon shvatiti ne može da bi nekoga njegovim stihovima toliko nadahnula ljubav u mojem srcu da lebdim napokon, postoji nešta.......:

Ljubav jedna beskrajana
Dok lađa, sine razmetni
Na suncu jedra stignuh ja
Na kamen srca tvojega
Niti je luda
Niti je kurva

Obična srca kamena
Gdje se nađoh tada ja
Da li bi me ona razočarala
Da li bi se ona sa mnom poigravala
Da li bi uopće svršavala

Jel bi uopće bilo dodirivanja
Jel bi uopće bilo ičega
Moje srce tada čezne
Stadoh je na mol

Bioh sasvim gol dok ne spazih
Smješak na njenom licu opazih
Nije kita dovoljno velika
Dali se ona upravo poigrava
Ne znam ja

Samo znam da mi se digo
Da li joj u usta svršit smijem, bi ju pito
Da li joj bradavice grickao bi
Il' bi se samo karali
Pušit bi ga htjela
Moja preslatka djeva

Djeva kurca zna
Što to ima u krvi mozak muški
Dok pola toga otputuje u kurac
Dok ugleda
ta divna oka dva


Suština je poprimila svoj oblik u ovoj pjesmi, ponovno hvala daemone na tovjem beskrajno romantističkim pogledom na svijet, momentalno shvačam ljubav prema sebi da li to uopče je ljubav ja tada ne shavatih sve dok pisao sam neke stihove koji su propali, a da ja nisam ni znao dok napisao nisam jednu pjesmu nad pjesama nije bitno dali postoji nije bitno dali se gnoji njena pička, to je ona i nju bi karo:


Shavatih ja
Da je ona zla
Da ne zna kada
Puna mi je kada
Sveg njenog zla
Od mene pravi majmuna
Nije mi drago da se poigrava
Ljubav na koju mi se svršava
Sada puši drugom
A ja drkam tugom
Mislio sam nije sve
Ja se tada sjetih nje
Drugačija od drugih
Posebno se trudih
Da joj ga naguram
Da ju rasčeprkam
Sada ona lebdi
U oblacima tuđim
Nije meni stalo
Da ja pišem tuđim
Rukama se krije
Meni srce bije
Sada ili kada
Digla mi se kara
Što da radim sam sa sobom
Kad djeva jedna predivna
Mene odjebava
A drugi sada njoj
Na trbuh svršava
Tuđa se sperma kori
Tuđu spermu guta
Tuđi kurac ljubi
Tuđa usta voli
Jebo joj ja mater
Ja njena dguzica me zavaravala
Život mi je poremetila
Al' se opet na staro vračam ja

- 19:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #