drmatorix

srijeda, 05.08.2009.

DNEVIK JEDNOG TATE (za one koji žele znati više kronološki)

4.8.2009.- 10:49- Irena zove iz bolnice da je primila drip i porod nebu prije 12:00. Ja naravno na poslu i dižem sidro... za 20 min sam u bolnici i moja životna želja se ostvaruje, prisustvovat ću rođenju našeg djeteta. Od 11:20 do 13:35 sjedim uz Irenu i pokušavam joj biti od koristi. Nisam baš siguran da sam joj potreban u tim mukama (nakraju mi je ipak rekla da joj je to puno značilo). U 13:35 docent Habek je odlučio, ide se na carski rez. Ja petama vjetra izlazim iz boxa a Irenu spremaju za operaciju. U 14:03 iz odjela izlazi gosodin domar i onako usput do lifta dobacuje: „ Tate čije su žene bile spremne za carski upravo su dobili jedan curicu a drugi dečka“. E sad sam ipak malo miran. Za desetak minuta izlazi sestra i nosi Saru na drugi odjel. Sara ima 3600 g i 53 cm. OK ali kako mi je žena? Sada je šivaju pa će vam javiti. Oko 14:45 nema nikakvih novosti o Ireni pa sam saznao da su je na drugi izlaz prebacili na intenzivni odjel. Odmah hitam prema tom odjelu. Irena je sva ošamućena i nije joj do razgovora. Samo je zanima kako je Sara. Nakon toga odlazim još malo do Sare i uživam. To je naša sreća. Jedva smo je dočekali. Nakon 9 mjeseci napokon je sa nama. Oko 15:15 izlazim iz bolnice iscrpljen i gladan ko pas. Od uzbuđenja danas nisam ništa jeo i sad još adrenalin popušta... spreman za krevet.
Tata se iznenada vratio sa planinarenja pa smo slavili do 21. A nakon toga na trening!

5.8.2009. Ustao sam se u 7:50 i u 8:05 sam već na Ilici sa opremom za trčanje. Klobo me čeka u autu i idemo na Ponikve. Staza: Ponikve- iznad Risnjaka- rudnik Zrinski- Grafičar- cestom do TV tornja 1:13` 55``. Silazak je bio malo naporan jer nisam ništa jeo od jučer u 18, ali i to je ponekad dio treninga. U 16 sati sa tatom odlazim do Irene. Iza nas dolaze punica i Irenin bratić Tihomir. Mama i beba su od oko 15 sati jedna uz drugu i polako se navikavaju. Sara spava ko truba i sada čekamo da se probudi i počne prvo hranjenje na prsima. 19:40- 20:20 Sara je prvi put na hranjenju... siromašno ali zato su tu sestre da nešto zmiksaju...

- 22:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • Nemoj reći da si ZAGOREC jer buju svi znali kakav si

    Razgovarali Dalmatinac, Hercegovac i Zagorec o teškim boilestima.
    D: Najgora je SIDA, sav se raspadaš
    H: Od side barem umreš ko jebač, rak još više i duže boli ...
    Z: Je dećki, se ja to razmem, al' kaj je PERONOSPORA grrrdaaa





O BLOGU

  • Tu se nalaze komentari i osobna razmišljanja Mislava o dugoprugaškom i cestovnom trčanju. To ne znači da će se ovdje nalaziti samo takvi tekstovi.

Linkovi

Blogeri