The land of ice and snow

09.07.2008., srijeda

SHUT THE FUCK UP

POSLUSAJTE NAJPRIJE, MOLIM....




za ovaj post je "kriv/a"paranoid of visions....zasto...zato....hahaha...malo i meni ide na kurac kad slusam kako Nightwish vise nije ono sto je bio sa Tarjom....pritom mislim na one koje pljuju po Anette...naravno da nije....isto tako Metallica nije bila ista bez Cliffa pa su mnogi "svrsavali" na ...And Justice For All i Black albumu...ali to je ubiti po mom problem sto se ljudi poistovjecuju sa tim raznoraznim bandovima, ok neko glazbeno kopiranje u smislu ucenja sviranja....ali sad kad oni znaju i samo oni pravu istinu zasto neke stvari stoje kako stoje...ko sam ja da serem kako ovo ili ono ne valja i priton nesvjesno ili da utjecem na misljenja onih koji se ne znaju izrazit pa i oni pocnu srat zato kaj "misle" da su u pravu...da nisu dobri vraga bi i dalje nastupali diljem svijeta....i kao sto rece meni paranoid of visions...iako ne znam zasto...pustite Tarju neka uziva u svom Winter Stormu,a Nightwish ak vise nemrete slusat slusajte staro i jos jednom iskreno vas molim....SHUT THE FUCK UP...

- 22:59 - Tell me (7) - Stay away - #

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Me, myself and I

Volim

- zimu
- obozavam Fince
- pizzu, spagete bolonjez
- pivu i pelinkovac
- glazbu
- Dinamo, SS Lazio i Liverpool

Mrzim

- dvolicne, umisljene i lazljive ljude
- jutro poslje pijanke

moja najdraza zivina
Nightwish