The land of ice and snow

03.05.2008., subota

Policija trenira strogocu

da...organi reda su se malo zanjeli....bas sam pogledal na Dnevnik.hr kako je policija izmlatila jednod 16-ogodisnjeg decka.Sad bi trebal bit pametan i rec kako su to samo pojedinci a ne policija, i to one kornjace (intreventna)...dok sam isal na tekme svasta sam tamo dozivil pa cak i isprobal kako je to dok te opandrci onaj pendrek....nije ugodno...i mislil sam si kako bi bilo lijepo da sam ja jedan od tih "heroja" a oni ja pa da vide kako je to kad te neko lema ko majmuna....i popustilo me to razmisljanje, al kad cujes takve vijesti onda mi fakat dodje da tak i bude...ok razumijem kad su neredi po utakmicama, al zasto tuc ljude na koje naletis na cesti....pitam se imaju li ti ljudi djecu, kako bi im bilo da njih neko tak izmlati....al opet mislim da oni o tome ne razmisljaju...vec misle kad je bal nek je bal....

- 15:52 - Tell me (4) - Stay away - #

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Me, myself and I

Volim

- zimu
- obozavam Fince
- pizzu, spagete bolonjez
- pivu i pelinkovac
- glazbu
- Dinamo, SS Lazio i Liverpool

Mrzim

- dvolicne, umisljene i lazljive ljude
- jutro poslje pijanke

moja najdraza zivina
Nightwish