Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

četvrtak, 11.11.2004.

Moj prvi put!

Pamtim to kao da je bilo danas, kada je babo Atif otiš'o od nas... Bilo je to prije nekih 9 godina kad sam zivio u Njemackoj. Vec tada sam ja nekako skonto da zaostajem za svojim kolegama, sto se tice odrastanja, dlakica (zato i jesam izbrijavao da brze narastu) i te bubertetske stvari! Tamo imas u skoli ta predavanja o odrastanju, sexu bla bla... pa me tako tjesila jedna cinjenica da neki prije a neki poslije u bubertet ulaze (napomenem da sam imao 13 godina). Aj dobro, bas ja da moram kasnit, ali nema veze, sta je tu je! I tako ja ganjo loptu po svabiji i tusiranje ovo ono, svi vec dole dlakice kite narasle (spram moje), jao mene crnjaci picili. Svako jutro cim se dignem uvijek je bio pogled u gace i imali sta. Da napomenem, prvi put sam se obrijao (na licu) za 18 rodjendan, jer prije nije bilo potrebe a ni tada, ali eto... sve vise i vise se pocelo pricati u mom drustvu kako je drkat. Ovaj pod tusem, ovaj u jutro, ovaj u bazenu, a ja se pravim ko probao sve pa sam se smijem i kazem: Ma ja ja, jest ludoj ajme koji osjecaj... i tako ti ja s njima puknem svaki put pricu. Kad zavrsimo i kad krenem kuci odlucim svaki put da cu ga mlatnut ali dok dodjem do kuce zaboravim. Jos jedan dokaz da me nije bubertet uhvatio u punoj snazi! I jednom mi na velikom odmoru i imali sat slobodan. Pukla prica o drkanju i ja naravno glavni. Odlucih sada kad dodjem kuci da i ja to obavim. Meni se jos ona kozica nije odvojila od glavica pa je to jos jedan detalj po kojem sam se ja razlikovao od mojih vrsnjaka. Uglavnom, ja dosao kuci, sjednem noge na stolu, polu savijene (koji je to polozaj bio, nije mi jasno kako sam uspio) poceo gledat nesto na tv i lagano ga s tri prsta mazio (hahah, tada nije bila ruka potrebna)! Tako ja mlataram po njemu nekih 15-tak minuta misleci se: a nes ti drkanja, bezeze, nista to nije takop posebno. Nastavim ja dalje kad od jednom... JAO MAJKO, TRNCI, NAJEZIO SE, NESTO STO JE MENI BILO NEPOZNATO... NE MOGU SEBI DOCI, KOJI POZITIVNI SCHOCK!!! Dan koji cu pamtiti ciejli zivot, kako sam se pozitivno iznenadio. Od tada nije bilo dana a da ga ja prije skole i poslije skole te prije spavanja ne bacim. Ehhh, tad je bilo zakon... izvadis, obavis i u gace. Nikakve tekucine, spermi ni traga. Poslije se flechao, jer svi nesto o spermi, a mojom ni traga. Jao, taj moj bubertet, uvijek neke drame...

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio