Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

ponedjeljak, 08.11.2004.

Zemlja, 2050.: populacija 8,9 milijardi!!!

Broj ljudi na Zemlji znatno će porasti jer će se do 2050. svake godine rađati 57 milijuna ljudi, od čega će se najviše djece rađati u manje razvijenim zemljama. Znanstvenici su računali da će se natalitet u budućnosti sigurno smanjiti u odnosu na stopu nataliteta iz 2000., koja je iznosila 2,83, jer kada bi vrijednost nataliteta ostala ista, 2300. bi Zemlja imala 134 milijarde stanovnika, što bi za planet bilo neizdrživo...

Evo citam vijesti i zastade mi dah kad procita ovo! Pa zar ce nas biti toliko??? Sad znam da ce i moja djeca pjevat kao i ja JEBOTE KOLKO NAS IMA... 8,9 MILIJARDI ljudi, to je previse. Oni kinezi se legu dao misevi i uvjeren sam da su oni i Azia opcenito najvise zasluzni za to! Kako god okrenes idemo svi u propast. Samo se cuju lose vijesti, globalno zatopljenje, bla bla bla... Ljudi moji, lose nam se pise, ali ima jos jedan podatak koji mi je jeako zanimljiv. Ili smo mi Hrvati proklet narod ili smo osudjeni da nam sve ide kontra. evo, kao sto vidite ljudi na zemlji ce biti sve vise i vise a kod nas se taj broj smanjuje. Ma ja, ne bi mi bili mi da u nas nije kontra. Ja osobno mislim da ovo RAZMNOZAVANJE na Hrvatsku nece bitno utjecat, sta smo mi s nasih 4500000 stanovnika na spram recimo jede Indije ili Kine? Ali nema veze, MALO NAS JE AL NAS IMA, to smo dokazali u Portugalu. Jebote, mozes iz Francuske izdrkat u Portugal a na utakmici s Francuzim stadion je vrvio od CRVENO-BJELIH! Ako se plasiramo, a sto hocemo, u Njemacku, ma ida da tamo bude kao na Maksimiru. Ima da se tresu stadioni od NASIH... jedva cekam.

Evo cuclam jutarnju kavicu i malo svrljam po netu. Jest vani hladno, ajme! Pa mi smo iz ljeta u zimu skocili, preskocili jesen. Zahladilo je preko noci na sto sam ja poludio. Meni treba postepeno zahladnjinje a ne vako.No dobro, sta je tu je... aaaaaaaaaaaaa jos malo i KRALJ COX.. Dozivlaj godine za mene, definitivno!

Ja se nadam jednom luuuuuuuuuudom provodu, bit ce drama. Ovim putem pozivam sve partianere da dodju, a kao nece doci, hahah... Ja sam nabrijan i izcekujem daj dan D 20.11.

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio