Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

petak, 05.11.2004.

Sta ustvari zele zene


(Zbilja krasno pouka, nema sta!)

Mladi kralj Artur je bio iznenadjen i uhvacen od monarha susjednog kraljevstva dok je kradom lovio u njegovim sumama. Monarh ga je mogao ubiti na licu mesta jer je to bila kazna za sve one koji bi krali na monarhovom imanju, ali se on pokolebao pred Arturovom mladoscu i simpaticnoscu, i ponudio mu je slobodu u zamjenu za odgovor na jedno tesko pitanje. Sta ustvari zele zene? Ovakvo bi pitanje ostavilo bez reci i najstarije mudrace i mladom Arturu se cinilo da je prosto nemoguce odgovoriti na njega. Kako god bilo, bolje je i pitanje nego umrijeti objesen, tako da se vratio u svoje kraljevstvo i poceo ispitivati svoje podanike. Razgovarao je s princezama, kraljicom, prostitutkama, casnim sestrama, mudracima, pa cak i sa dvorskom ludom...jednom rjecju, sa svima. Ali nitko mu nije dao zadovoljavajuci odgovor. Medjutim, svi su mu savjetovali da potrazi odgovor kod stare vjestice, jer ga je ona jedina i znala. Cjena bi bila visoka, jer je stara vjestica bila nadaleko poznata po svojim basnoslovno skupim uslugama. Dosao je najzad i zadnji dan godine i Artur nije imao drugog rjesenja vec da razgovara sa vjesticom. Ona je pristala dati odgovor, ali u zamjenu za sljedecu cijenu: zeljela je da se uda za Sir Gawain-a, najplemenitijeg viteza Okruglog stola i Arturovog najboljeg prijatelja. Mladi Artur je prestravljeno gledao; bila je grbava i uzasno ruzna, imala je jedan jedini zub, sirila je oko sebe takav smrad koji ga je tjerao na povracanje i ispustala je neobicne krike i zvukove. Nikad Artur nije u svom zivotu video odvratnijeg stvorenja. Pri samoj pomisli da zamoli svog prijatelja da ozeni ovo storenje, uplasio se i posustao. Ali Sir Gawain je saznao sta se dogodilo i odlucno rekao da je zrtvovanje za zivot svog prijatelja i za ocuvanje Okruglog stola vrijedno toga. Najavljeno je vjencanje, nakon cega je stara vjestica u svojoj paklenoj mudrosti rekla: "Svaka zena zeli da bude vlasnica svog zivota!" Cim je to izgovorila, svi prisutni su odmah priznali da je izrekla veliku mudrost i da je potpuno u pravu. Isto tako, da je i mladi Artur spasen. Tako je i bilo. Cim je cuo odgovor, monarh susjednog kraljevstva je vratio Arturu slobodu i pravo na zivot. Vjencanje je obavljeno i to gala; prisustvovali su svi dvorjani i niko vise od Artura nije osjecao i olaksanje i tezinu u isto vreme. Sir Gawain je bio nasmjesen sve vrijeme, ljubazan i pun postovanja, po svom starom obicaju. Stara vjestica je napravila pravi skandal svojim najgorijim nacinom ponasanja: zdrala je kao zvjer, bez koriscenja pribora za jelo-rukama, i uz to proizvodila zastrasujuce urlike i zvuke, a da ne spominjemo nepodnosljivi smrad. Konacno je doslo i vrijeme prve bracne noci i dok je cekao svoju novovjencanu mladu da mu dodje u krevet, Gawain je ugledao kako mu prilazi najljepse zensko stvorenje koje je ikad u zivotu mogao zamisliti. Sav ocaran je upitao sta se dogodilo, na sta mu je mlada djevojka odgovorila da je to ona, vjestica, ali da ce pola vremena provesti s njim kao vjestica, a pola kao mlada djevojka i to sve zato sto je on bio dobar prema njoj sve vrijeme. Isto tako, upitala ga je koji njen aspekt zeli preko dana, a koji preko noci. Koje okrutno pitanje! Gawain je pozurio sa razmisljanjem. Da li da preko dana ima divnu djevojku koju ce moci svima pokazivati bez straha i srama, a nocu u intimnosti svog kreveta imati monstruoznu vjesticu??? Ili pokazivati prijateljima preko dana vjesticu, a trenutke bracnog sladostrasca provoditi sa divnom djevojkom??? Sta biste vi izabrali? Gawain-ov odgovor se nalazi malo nize, ali prije citanja, donesite svoju odluku.

Plemeniti Gawain joj je rekao da joj pusta na volju da sama odluci. Cim je to cula, vjestica je rekla da ce uvek biti u obliku mlade djevojke, i danju i nocu, jer ju je on postovao i dozvolio joj da bude vlasnica svog zivota.

Koje je pouka ove price?

Nije bitno da li je zena ljepa ili ruzna. U sustini...........uvjek je vjestica

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio