Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

srijeda, 03.11.2004.

Prvi BLOG!

Buduci da svako ima blog i nisi čovjek ako ga nemaš, pa odlučih se i ja da otvorim SVOJ BLOG.

Pa evo.. u mom zivotu trenutno ima par stvari tj. sve se vrti oko tih stvari. Ja sam jedan od onih koji "rade" i cekaju svoj godisnji. Zasto rijec RADE u navodnike, jednostavno! Radim u turizmu i sada ima svega samo nema posla pa tako da trenutno "radim"! Provodim dane na netu s jednim likom, Sickness (vidi link)... Navratite do njega pa cete vidjet da mi nije nikad dosadno, jebiga, moras se rodit blentav da bi bio nako lud. Dan provodim uz Com. pa kuci bacit jednu desanku (nemam sta drugo radit) pa u teretanu pa opet desanku i tv. naravno. Prilicno dosadan zivot vodim iz dana u dan, ali godisnji i vikendi kad sam doma s ekipom... ZBOGOM PAMETI!!! Sta jos da kazem... ah, momak sam s slomljenim srcem, ostavila me draga u po frke ali se lijecim raznim stvarima... volim techno i jedva cekam na Cox-a! Mana mi je da brzo izgubim volju za pisanjem, upravo se to desaje. Prilicno sam pospan, slabo spavam jer je vruce a i kad nije ovaj majmun me probudi u sred noci. Svaki dan sam na netu pa bi bio grijeh da ne napisem koju pa s nekih 50-tak godinica s unucima navratim i pokazem dedine mlade dane. Za sada mislim da je to to, zurim a i wc mi se pricinjaje tako da moram...

do iduceg put, The Drkica!

Peace!




<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio