Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

četvrtak, 25.11.2004.

Carl Cox @ Gripe Split, 20.11.2004

Sve sam sa bivsom rijesio to jutro i sretan oko 15.00h krecemo za Split. Nakon lude voznej do Splita iz Knina uz zabavu, fumanje i muzikicu stizemo u Split kod prijatelja u stan gdje nas ceka naruceno vino i sredstva za plesanja ;). Kod njega se pije, pusi zeza i nervoza je sve veca i veca tako da oko 22.00h se upucujemo prema dvorani! Ulazak u dvoranu ok, pregled (nista nisu niti mogu naci) i sjedimo gore dok se cuje neki underground techno...Nisam mogao vise te sam se odlucio uci...ostao sam bez daha... tog trebna me vino, droga, dozivljaj, ljudi... ma sve me u glavu puklo i od tada aj ca...sljecemo na floor tj. u košarkašku dvoranu punu ljudi i na Komlinovicev set koji je žario i palio, malo za promjenu…Interesantno kako DJ-i tek pokažu svoje najbolje kada dođu pred nepoznate ljude, to je neka fora za autopromociju vjerojatno…Perfektan warm-up za gosta što su potvrdili mnogobrojni vriskovi i povici iz publike, Ivan je bio vidno zadovoljan i tada i poslije seta…

«Iako ga nisam slušao cijelo vrijeme ono što sam cuo me se dojmilo…» - Ivan Komlinovic, Zagrebacki DJ i producent

Sa atmosferom na vrhuncu div (doslovno) Carl Cox dolazi na stage i automatski vuce smiješak na lice…Uz gromoglasnu najavu Coxa na mikrofon ekipa je poludila te se još deset minuta nije moglo ništa cuti od vriskova, fuckaljki, povika, deranja, urlanja, indijanskih poklika te i necega blizu životinjskim krikovima…Ljudi su bili izvan sebe i vladao je potpuni sklad, nešto doista predivno…Nikome nije bilo bitno dali želiš njegove vode ili si joj stao na novu cipelu ili mu/njoj pak pipaš lika/curu koju je upravo «upecao/la»(cega je iako u nedostatku alkohola bilo puno, ocito da je vode za gutanje bilo J )…Bilo je jedino bitno to da se muzika cuje što bolje, da se Carl vidi što jasnije…Tu bih samo napomenuo da su bassevi bili truncicu prejaki pa se srednji tonovi nisu najjasnije culi no nije bilo to toliko bitno, culi su se…Kao i što nije moguce ne radi niti jednu tehnicku pogrešku kroz kompletan set, vrti sve od electra do laganica, malo hitova te malo malo onog «cistog» techna…Uspjeva i sa najjednostavnijim cimalicama dignuti ekipu tipa bass dolje, bass gore…Njegova velicina Carl Cox je svirao…Apsolutno svaka osoba u toj prostoriji je znala koga je došla slušati i zašto te nije bilo nikoga tko je imalo pomišljao na tucnjavu, zaradu ili bilo što loše vezano za išta…Svi su samo slušali i plesali…Između ostaloga je pustio Pontape ( J ), neku obradu Rockera, Man alive, D-clash, Manipulated…Kao i svaki njegov set bilo je tu dosta hitova ali to sve njega i cini Carl Coxom ako se mene pita pa tu nema puno za prigovarati, uostalom hitovi su jer su dobri a npr. Rocker nisam cuo ljepši u životu (pusa!)…Ekipa je u potpunosti bila ocarana zvijezdom ispred sebe a zvijezda je bila ocarana publikom ispred sebe što potvrđuje i ovaj citat iz intervjua za Slobodnu Dalmaciju:

«Nevjerovatno da u zemlji sa 5 miljona stanovnika ima toliko štovatelja techno glazbe!» - Carl Cox, DJ i producent iz Manchestera, V.Britanija

Oko pola 5 iz nekog nepoznatog razloga Carl odlazi i ostavlja publiku Peri koji nikako nije uspio održati atmosferu no za petnaestak minuta….Evo ga nazad!
I tada sam shvatio velicinu Carl Coxa…U toj jednoj jedinoj minuti nakon što se vratio je publika iz down-a u kojem je bila zbog njegovog odlaska ponovno bila na nogama vrištala, derala se, smijala i aplaudirala mu što se vratio kao da je tek sad došao a ne prije dva i pol sata!To je bilo nešto velicanstveno, nešto vrijedno spomena i hvale…Najbolje je o tome komentirao, ponovno, Ivan Komlinovic:

«Da znam zašto Carl Cox izaziva takvu euforiju ja bih danas bio vrlo bogat covjek prodajuci tu tajnu brojnim DJ-ima, to je isto kao da me pitaš zašto mislim da Rolling Stonesi izazivaju takvu euforiju…On je Carl Cox…»

U 5 sati Carlov menadžer uspjeva ga napokon nagovoriti da se ostavi miksanja te nas sa skoro pa suzama u ocima ali širokim osmjehom na licu pozdravlja i napušta…Pero ponovno preuzima te se ekipa cisti s obzirom da nije nešto posebno svirao…Nešto prije 6 se pale svjetla i Pero zatvara party na ocigled još najmanje 2000 sretnih techno ljubaca iz cijele Hrvatske…Pitali smo ga da nam kaže nekoliko rijeci u vezi partya

Napustili smo dvoranu u 6.20 i vozali se po Splitu tj. na parkingu sjedili i cekali da odemo do vog u stan. U medjuvremenu promjena plana i krecemo za Sibenik i tamo u stanu se zezamo itd do nekih 15.00h. Sjedili smo i uživali u uspomenu na košarkašku dvoranu sa 5000 ljudi i samo jednom tockom za gledanje u…Nakon nekog vremena smo shvatili da svi šutimo pa smo poceli prepricavati partya doživljaje što je dovelo do nadglasavanja koje je prešlo u smijeh.
Dosao sam doma u i otusirao se i kod bivse, juhu!!! Jos nesto... murije je bilo pun kurac...
E da…Ako vas slucajno zanima zašto je bilo stotinu policajaca po svuda te su nas prepipavali kao da idemo na događaj sa 300 000 ljudi…
Dođem doma oko 21h navecer od bivse i niti da sam jaknu skinuo kad na televiziji pogodite što vidim…Gripe!Cjenjeni premijer Sanader u njoj sa još najmanje dvije stotine HDZ-ovaca i neznam kime sve ne…Drži govor on…Eto zašto nismo pivu mogli pit`!



<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio