Vic dana

Mujo kod ortopeda skine cipele.
-Uh, kako vam smrde noge!
-Da, to mi je reko i dr.opce prakse,ali sam htio misljenje specijalista.


Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Kupio bih našoj raji
Prsten što se noću sjaji,
A pred Bucha ja bih stao,
Da se malo poigramo,
Bukvicu mu očitao,
Da mi odsad dade mira,
Mene kralja da ne dira!

Recept!

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

The Drkica

srijeda, 17.11.2004.

Mislim da sam u govnima!

Evo sakupih malo volje pa da napisem koju iako mi se nikako ne da i imam milijun drugih obaveza ali eto...mozda mi lakse bude. Prica je jako duga i komplicirana ali cu je svejedno izpricati, kao sto rekoh, mozda mi lakse bude. Radi se o mojoj bivsoj s kojom sam ja i dan danas dobar. Nismo skupa ima vec 1.5g ali smo se vikendima nalazili kod mene iako je ina bila u vezi. Za to nije niko znao dok ja nisma rekao jednoj svojoj prijateljici, koja je i prijateljica moje bivse (jedna od najboljih prijatejica SU BILE)! Ja sam taj rastanak jako tesko podnio sa bivsom i ubijalo me sto je imala drugog pa sam ja napravio jednu glupost! Zasto, e to ne znam ni sam...valjda da sebi u glavi poslozim neke stvari i da "vratim" bivsoj na neki nacin sve to. Ja sam stom nasom prijateljicom bio par puta prosle godine (sve bi to bilo ok da ja nisam s njom spavao) i to moja bivsa nije znala, jer da je saznala masakrirala bi me. Ja sam joj to htio reci ali ta njena i moja prijateljica je bila protiv jer kao IZGUBIT CU NAJ FRENDICU. Kako sam ja bio naivan, ajmeeeeeeee... dobro, nisam joj ja rekao sve do danas. Medjutim, toj nasoj frendici je nesto puklo uglavi i ona je pocela pravdu da dijeli. Prvo je njenom momku rekal da ga je ona varala cijelo vrijeme sa mnom a zatim i da sam ja spavao s njom. Koja je to kozetina, mater joj... Uglavnom, teska frka je bila i naravno da je njen dragi ostavio ali je poslije rekao jos da mora razmislit (konj je uvijek bio, ali je sada dokazao da je KONJETINA)! nekako se to stisalo i ja sam cijelo to vrijeme bio na njenoj strani (nod bivse) i nisam dao na nju, jer nije ona kriva za sve to vec i ja. Ja sam tu nasu prijateljicu zvao i pitao je koji joj je, na sto ej ona plakala i rekal da niej mogla lagat jer je on ispitivao i nije mogla drukcije. Sutra dan, je koza otisla opet do njega i rekla mu da sam je ja molio da mu kaze da je lagala, ajmeeeeeeeee koja budala je. Ja ne znam, jeli se ona pocela drogirati ili sta?!?!?!? Uglavnom je frka nastala i ona meni kaze da ce ONA RECI MOJOJ BIVSOJ DA SMO mi bili skupa, to joj SADA zeli reci kad joj je svejedno dali ce je odjebati i kada imam momka i zna da nece ostati sama.
Ja sam osudjen na kriz, ja to moram bivsoj reci i znam sta ce tu da bude, loooooooooom... mislim da me nece vise biti...Ne mogu daljepisat jer nema smisla... ne znam sta da radim, ali znam da joj moram reci, ali kako?????????????

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Razlog mog bloga!

U životu me neće nitko da sluša šta ima za reć pa ću ovdje da se istresem. Svi mi muški smo poprilično isti, samo neki kažu a neki šute! Ja sam jedan od onih koji ne šute, naoštrite uši...

Free Web Counter

Gužvoregulator


Čim škljocnem mašinu, bacim pogled...

Vares-x
Techno
Blog
Bad Blue Boys



Bravo blogeri...

JaCa
Oral-B bloga
Frustation out
Megi
O meni i samo o meni
Novac
U jebem ti koji blog
ZIO blog

Korisni linkovi!


Hrvatski google
Google
Index.hr
Monitor.hr



Zbodi pismo za dublje druženje


zelenko@bsdmail.com


Pjesma koja je promjenila moj zivot...
Crvena Jabuka - Tugo nesreco

Ona dolazi
jednostavno osjetim
možda mi šapne
snijeg sa grana
šta mi donosi
kusur od ljubavi
il' malo sreće minulih dana
ne znam kako al' znam
ona dolazi
kad suze govore
istina razvaljuje
i svaka riječ me obori s nogu
to što si varala
to bih ti oprostio
al' što si mene
to ne mogu
tugo, tugo nesrećo
nikoga nisam tako volio