dr.Kadžija & mr.Tvac & dr.Vosječa

utorak, 07.02.2006.

Ljubljenoj Šumarki

Razlog nepisanja...umnjaci....rastu....bole....Emo.....neda mi se pisat... i neće mi se slijedećih par tjedana...
Image Hosted by ImageShack.us


od tog me pucaju filmovi...i to indijski


Što mi se dogodilo prošlih par dana


Mirno ja šećem ulicom, gledam ja svoja posla, kad grupa alternativaca u jamajka trenirkama i prišivcima če gevare, marlija, sandokana i davora šukera na mene baci oči, ja ih pokupim i vratim jer sam dobra duša. Kad oni mene iz čistog mira napadnu samo zato što sam jednog od njih spucao posred čela staklenkom ajvara koju nosim u ruksaku u slučaju da se nađem u nekoj pustopoljini bez hrane ili vrbovcu. Počnu pjevat No voman no kraj, ja od muke padnem na pod i oni me krenu udarati bambusovim štapovima kao što budizam nalaže, strgnu mi ruksak, izgrebu cd zdravka škendera s koncerta gdje izvodi novu hit pjesmu " Tko nema u glavi ima u nogama". Nastavili su s udaranjem, sve što sam čuo bilo je pucanje štapova bambusa na mojem čeličnom prepuciju i stihove "No voman no kraj", u tom trenutku sam izderau hrvatski bojni poklik " Daj bič, DAJ!" te krenuo u prepičkavanje


Kao što može te vidjetu u ovom dokumentarnom filmu
Jamajku ti jebem


Nakon što sam ih sve isprepičkao, pogotovo ovog koji me s leđa....nabio motkom....vid dvojakog značenja....to je dalje utjecalo na moju krizu spolnosti....kao što možete vidjeti u slijedećem dokumentarnom filmu

Muškarac s potrebama


no i to sam prebrodio nakon što sam ponovno vratio svoju muškost u opasnoj transakciji robe s dr.Ogom... kao što možete vidjeti u slijedećem dokumentarnom filmu

Nikad robom



mr. Tvac je našao vuka samotnjaka koji je pobjegao sa seta Jadran filma, na kojem su snimali remake filma "Vuk samotnjak", odgovor na film "alien vs. predator" zvanog " Vuk Samotnjak vs. Vuk Karadžić", napeti film o krvoločnoj gramatičkoj bitci u kojoj postoji samo jedan pobjednik čije ime koje se krije iza inicijala V.S. neću otkriti.....


Povjerljivo. Iskopajte oči prije nego što pogledate ovaj stravičan prikaz zaštite prava na životinje


- 21:56 - Pomiluj mi skrotum (52) - Štrc - Svrš

<< Arhiva >>