MY DIFFERENT LOOK TO LIFE

27.06.2006., utorak

s malim zakašnjenjem...moja požuda...BMW M6 cabrio

Sljedeći mjesec će na British Motor Showu u Londonu premijerno biti predstavljen novi bavarski sportaš BMW M& kabrio.
Image Hosted by Enetation Image Host
Nagrađivani 5,0-litarski V10 motor sa 507 KS i 520 Nm okretnog momenta, uz ubrzanje do 100 km/ h za svega 4,8 sekundi i elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h će biti zaslužan za pokretanje ovoog noviteta. Za prijenos će biti zaslužan sedam-brzinskim SMG - sekvencijalni mjenjač, uz njega to je i cijelo brdo gadgetta poput Drivelogic control softverom s 11 različitih programa vožnje, varijabilna blokada diferencijala, novog DSC-a (dynamic stability control), head-up display...
Image Hosted by Enetation Image Host
M izvedba je nešto teža i duža u odnosu na seriju 6 kabriolet i to zbog stražnjeg dijela gdje se nalazi difuzor. Usprkos povećanju težine, iz BMW-a poručuju da se na testiranjima na stazi Nordschleife u Nürburgringu novi M6 kabriolet pokazao gotovo jednako brz kao M6 kupe.

- 20:25 - Daj reci neš...kaj šutiš... (2) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Očeš?Nečeš?Ma baš me briga?!?

....što vam se nudi....svašta....

Ovdje se mogu naći informacije i tehnički podaci o autima,
SUV-vima i terencima iz svijeta automobila i ostalog...i pregršt slika auta i ostalih stvari vezanih uz automobile....ali i zajebancije iz mog privatnog života,i još mnoge druge stvari....









Linkovi koji vam mogu pomoci

Blog.hr
Iskon

linkovi za street race
402 streetrace
utrke u strugama

ostali blogovi koje znam posijetit....
prebrzi prežestoki 1i2
unikat
tasha
cool&sexy
aftermath
glossing
...petka...
buraz
...lana...
...petra...
...lina...
...:::;;;tena;;;:::...


E ljudi,ako želite da vam nađem neku informaciju o bilo kojem vozilu,recite. Ime vozila ostavite pod bilo koji komentar i ja cu vam rado nac odgovor...

Što se tiće uređenosti bloga me ne zanimaju komentari jer mi se sviđa jednostavnost...hihi..baš sam ga jednostavno uredio....


ŽUJA JE ZAKON!


Image Hosted by ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


O meni...


Ime mi je: Nikola.
Dolazim iz: Zagreba gdje sam i rođen.
Imam:15 punih godina i ne idem mi u osnovnu...a još ni u srednju...bar do jeseni....Rođen sam: '91,nekog datuma...
Visok sam: oko 190 cm,imam smeđe oči i kosu,nekad imam premiće ak mi seka stavi... i tak....dečko ko dečko
Upisao sam se: u tehničku školu Ruđer Bošković- računalstvo....razred, prvi...
Moja ekipa je ovakva:Dannyblabla, Zokizijev, Lookasmokinsmokinsmokin(puši kao turčin), Kova, Stefan(Shevchenkonaughty-hah),Casalo,Šimić,Komljen, Debelihrvatska, to su decki. Cure:Jelenablablablablablabla, Julijana, Željka, Sandrapuknucu, Ivana i Ivana,Antonijarolleyes,Esma(Andrea),Martina......uf....ko još.... i kompanija s neta(posebno Tasha, Petra and Ana,Lina(čokolina),Lana......(kog još nisam spomenuo??)...
love status: ...:::;;;...;;;:::...
Trenirao sam: košarku...namcor(sad sam pod ozljedom...)... Za ostale informacije kasnije...heh....nono

moj e-mail je driver_zgb@net.hr


TO SAM JA


HRVATSKU...MI VOLIMO...I ZA NJU ŽIVIMO...


DA,SAMO DINAMOOO.....

[B]malo gluposti...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




eh....




Drage moje cure,pazite da se ovo ne bi vama dogodilo...


Nikada se ne dovodite u ovakvu situaciju...


A kuda bi vi?!?


Treba li nešto reći ....


Da se nitko nije usudio ukrast moju Stoju!!!


Ručni rad se najviše cijeni....


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi i toga ima....


I ja bi ovo....



Ti si....
Web Counter
Web Counter

Uputstva kako to napraviti u Miniju....


PITALICA


malo tuninga...






















Cursors



SLIKA LIJEPOTE PRIRODE