Činiš me sretnim...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Činiš me sretnim svakog dana sve više, svakog sata, minute, ma sekunde zato što me voliš, zato što me maziš, paziš, ljubiš... Takav sam jer te imam, jer si moja, jer moje srce je tvoje, a tvoje je moje. Tvoje oči me čine sretnim, jer kad ih pogledam znam što hoće. Tvoj osmijeh je tako prirodan i iskren, pun ljubavi. Tvoji obrazi moji su kušini. Tvoje tijelo moja je utvrda u kojoj se mogu sakriti od svijeta kad mi je teško i kad suze same poteku. Čudan je i težak osjećaj kad suze same počnu teći, ali nimalo čudan osjećaj kad ih prosipam po tvojim rukama i grudima. Kad si ti tu, sve je nekako drukčije, sigurnije, ljepše i srcu draže. Moje srce ima lijepi osmijeh radi tebe, ljubavi moja i radi tvojih osjećaja prema meni. Sretan sam jer si tu, jer me znaš, voliš me, grliš, maziš i paziš. Tvoje suze bole i moje srce se previja od bola kad ih osjeti na tebi. Sretan sam jer imam jednu malu slatku mačkicu uz sebe koja se voli mazit, ljubit (nosićem) ... Život je tek nepovratna rijeka sjećanja što teče koritom neispunjenih želja, propuštenih prilika, neostvarenih snova a na kraju svog toka, zajedno sa suncem se gubi u tihom muku bezdana. A sve što ostane tek je rosna izmaglica sjećanja. Na kraju svega toga ostajemo ja i ti... i naša ljubav... to je nešto vječno i nepolomljivo. Ne marim više za sate ni po sunčevu hodu. Dan mi je kad se tvoje oči vrate i noć kad ponovo od mene odu.Ušla si ti tiho u moj zivot, kao sunce u vrijeme snjegova, kao kiša poslije suše, kao svjetlost poslije tame. Tu je srca moga dom, kojeg krasi umjetnika bol, tu sam radostan i kada sam sasvim sam, jer samo tu samoća je neprolazan san... tu, na tvojim grudima... da...VOLIM TE...








24.08.2007. u 13:30 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Drim Grl


namcornamcornamcorI want a kiss from you, i want an your smile, for my alone soul, Drim Grl why you? Who are you? A misteriously women...or...why my hearth, soul, body, eyes are in love for you? Drim Grl please help me, believe me i love you much, I'm losting in you! Help me!!!namcornamcornamcor

Nelly Ft. Kelly Ro...

My Darling


namcornamcornamcorMy love, My darling, your touch, alone, lonely time. And time those by, so slowly, and time can do. So much are you, still my love, need your love, i need your love...namcornamcornamcor

Buzz - My Darling....

I Never Go Dance...


namcornamcornamcorI Feel so one show, cause you take you here, lead to the dance floor, as the music dies, something in your eye, brings to my that is so sweet, you said goodby. I never gonna dance again, cute, so feel, god no reason...namcornamcornamcor

Wham - Never Gonna...

Nema žara na usnama...


namcornamcornamcorNema žara na usnama, nema želje u grudima. Nema sjaja u pogledu, ljubav ne stanuje više tu. Puna se čaša prelila, što je to bilo sa nama, da nas je ljubav kaznila ili je od nas pobjegla...namcornamcornamcor

Mišo Kovač - Od ži...