Šunj-Plaža ljubavi...


Šunj... more, ležaljke, suncobrani i valovi...i zaljubljeni par. Bilo je prekrasno i za mene zaista nekako zaljubljen boravak na plaži, u moru i na brodu... Kako li je slatka pospana i umorna. Bila si dosta crvena u licu pa si mi djelovala kao mali slatkiš i malo mi je falilo da te pojedem. Imaš jubavi tako sladak osmijeh i cijelu bi te pojeo. Da samo znaš kako si bila slatka onako crvena u licu.

Image Hosted by ImageShack.us


To je moj zaljubljeni pogled...ne gledam u aparat nego u tebe i cijelo vrijeme mi je srce bilo veće od ičega na svijetu. Volim te jube najviše na svijetu i nadam se da to znaš. Preosjetljiv sam na sve što se događa oko tebe jer te volim i jer si mi sve. Da ti tko naškodi ili napravi nekakvu štetu, to bi mu bilo zadnje u životu. Volim te i takav sam. Nadam se da me shvaćaš.

Image Hosted by ImageShack.us


Za ovo živim svaki dan i za svaki zajednički trenutak. Jer, to je za mene život i sve, a nadam se i za tebe. Prekrasni trenutci, a još bolji poljupci.

Image Hosted by ImageShack.us


Ups... Gdje sam zapeo? Ma šalim se jube... Znaš da obožavam tvoje tijelo, srce, tvoju dobrotu i sve živo na tebi.

Image Hosted by ImageShack.us


Vlakić... kako lijepo. E da smo bili na krevetu, a ne na ležaljci.wink Tako nježno i zaljubljeno...

Image Hosted by ImageShack.us


Poljupci i poljupci... Mogo bi cijelu vječnost.

Image Hosted by ImageShack.us


Tajnovitost cerek ...

Image Hosted by ImageShack.us


Na prsima lava počiva i mazi se lavica mala...kiss

Image Hosted by ImageShack.us


beljbeljbeljbeljbelj . beljbeljbeljbeljbeljbeljbelj . 2000 i neke

Image Hosted by ImageShack.us


Moja i samo moja...

Image Hosted by ImageShack.us


Romantike nikad dosta...

Image Hosted by ImageShack.us


Savršeno mi je kad sam s tobom, bez tebe me tuga hvata i loše mi prolaze dani. Jubavi moja kad si samnom srce mi skoro pa ispada iz tijela od kucanja. Naviko sam na tebe i trebam te svakog dana uz sebe. I želim tebe uza sve moje i sebe uza sve tvoje. Nadam se da me voliš i da se slažeš sa svime jer ja tebe VOLIM i UVIJEK, ALI UVIJEK ću te VOLJETI...Volim te ljubavi moja jedina...


23.08.2007. u 11:59 | K | 8 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Drim Grl


namcornamcornamcorI want a kiss from you, i want an your smile, for my alone soul, Drim Grl why you? Who are you? A misteriously women...or...why my hearth, soul, body, eyes are in love for you? Drim Grl please help me, believe me i love you much, I'm losting in you! Help me!!!namcornamcornamcor

Nelly Ft. Kelly Ro...

My Darling


namcornamcornamcorMy love, My darling, your touch, alone, lonely time. And time those by, so slowly, and time can do. So much are you, still my love, need your love, i need your love...namcornamcornamcor

Buzz - My Darling....

I Never Go Dance...


namcornamcornamcorI Feel so one show, cause you take you here, lead to the dance floor, as the music dies, something in your eye, brings to my that is so sweet, you said goodby. I never gonna dance again, cute, so feel, god no reason...namcornamcornamcor

Wham - Never Gonna...

Nema žara na usnama...


namcornamcornamcorNema žara na usnama, nema želje u grudima. Nema sjaja u pogledu, ljubav ne stanuje više tu. Puna se čaša prelila, što je to bilo sa nama, da nas je ljubav kaznila ili je od nas pobjegla...namcornamcornamcor

Mišo Kovač - Od ži...