Heaven...




Raj... E da je sve kao u raju, ali nije ni približno tako. Ljubav je stvarno slatka stvar. Lud sam za njom i volim je. Dva srca kao jedno. Ljubav je samo poglavlje u njenom srcu, ali je za mene to cijela knjiga. Ljubavi, ti si sve što sam oduvijek želio i htio i u zadnje vrijeme mi se čini da nismo ni blizu nebu, a kamoli raju. Provedimo cijelu vječnost zajedno, kad bi to bilo moguće. Srce me jako boli i duša mi se para dok pišem, a srce mi diktira. Ljubav je poput raja, ali boli poput pakla. Trebaš mi ljubavi... samo TI & JA. Ti si ono što potiče rad moga srca koje u zadnje vrijeme ne kuca baš najbolje i krvari često. Sve što želim, to si ti. Stvarno trebam zagrljaj koji mi ne želiš dati zadnjih dana. Čini mi se da se gasiš i da ne misliš na mene i na nas. Teške su ove riječi. Preteške. Tvoje mi suze paraju oči i dušu. Dok pišem ovo gledam nas na slici, slušam raj i puštam suze na ove teške riječi. Zašto ja nesmijem neke stvari znat a da ih sam ne saznam? Zašto mislim da je teško vidjeti nas u raju? Zašto me stavljaš na klupu? Zašto sam rezerva? Ne možeš izać sa mnom da bi mogla s nekim drugim!? Zašto mislim da ti ne falim ni malo? Zašto moje srce držiš u kavezu i puštaš ga samo povremeno? To me boli i ta je bol neizmjerna. Kako mi je teško čut i suzdržat se kad tako sretno pričaš preko telefona o tome da ne možeš izać sa mnom, da bi mogla sutra spavat u prijateljice!!! Ma kvragu, jeli to ljeto koje si mi obećavala i jesu li to naši izlasci!? Uvijek se vadiš na to da bi ti najrađe išla sa mnom, ali da bi se prijateljice naljutile. Jesi ikad pitala Eni, Teru Ili Nanu možda da li se ljute ili tako nešto slično!? Ako su prijateljice i ako me voliš pa želiš izać sa mnom to bi trebale razumijeti. Raj je za mene sad veliko razočarenje i pakao. I pričaš mi kako se udaljavaš od njih, ali ja nebi tako rekao. A ne znam jesi li se možda dosad pitala jesi li se i koliko si se počela udaljavat od mene? No, to tebi po svemu i nije toliko važno. Uz suze, srce mi diktira ove teške riječi i moju dušu rješava velikog tereta. Kažeš meni što sam pričo s prijateljicom, a kad sam te bio zvo kad si bila bezvoljna onda mi se nisi ni javljala, a kamoli došla da popričaš. Ja ti nisam mogo pomoći, prema tvome. Misliš da je samo tebi teško. Ja sad trenutno umirem od tuge tako reći dok ti gledaš sex i grad i razmišljaš o tome što ćeš obući sutra za vanka. Kako ću i ja sa društvom vanka kad sam cijeli mrtav čovjek!? Ove su riječi iskrene i iz mog su srca. Teške su, ali su trenutno takve. Moj život je umoran i težak, boli me srce i duša, krivo mi je za neke svari, ponekad i ne dišem, ali isto živim i VOLIM TE!!!


09.08.2007. u 23:40 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Drim Grl


namcornamcornamcorI want a kiss from you, i want an your smile, for my alone soul, Drim Grl why you? Who are you? A misteriously women...or...why my hearth, soul, body, eyes are in love for you? Drim Grl please help me, believe me i love you much, I'm losting in you! Help me!!!namcornamcornamcor

Nelly Ft. Kelly Ro...

My Darling


namcornamcornamcorMy love, My darling, your touch, alone, lonely time. And time those by, so slowly, and time can do. So much are you, still my love, need your love, i need your love...namcornamcornamcor

Buzz - My Darling....

I Never Go Dance...


namcornamcornamcorI Feel so one show, cause you take you here, lead to the dance floor, as the music dies, something in your eye, brings to my that is so sweet, you said goodby. I never gonna dance again, cute, so feel, god no reason...namcornamcornamcor

Wham - Never Gonna...

Nema žara na usnama...


namcornamcornamcorNema žara na usnama, nema želje u grudima. Nema sjaja u pogledu, ljubav ne stanuje više tu. Puna se čaša prelila, što je to bilo sa nama, da nas je ljubav kaznila ili je od nas pobjegla...namcornamcornamcor

Mišo Kovač - Od ži...