četvrtak, 11.01.2007.

Em ti štafetu....

Moja draga @n@liza s osmijehom mi uručila blog-štafetu,a ja sad moram odlučiti kaj ću vam otkriti o sebi...pa hajd´mo redom:

1.) Imam svoja dva anđela,šestogodišnju kćerkicu i četverogodišnjeg sinčića...zbog njih sam najsretnija i najponosnija na svijetu...

2.) Obožavam sex,bilo kad i bilo gdje...

3.) Prije 10 godina trebala sam se udati,ali hvala dragom Bogu i zdravom razumu,zbrisala sam 2mj. prije vjenčanja(odbjegla nevjesta 1.dio)

4.) U srednjoj su me zbog neopravdanih poslali psihiću,al pametna dok je rekla da su oni luđi od mene,cccc

5.) Trudim se svakim danom biti bolja osoba,nadam se da i uspjevam....



malo vas znam,večina vas je dobila štafetu,pa svoju predajem Arijes i joe_pellena

- 21:39 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje misli...misli mojih misli..


Doviđenja prijatelju,doviđenja
Ti mi jednom bijaše sve
Urečen sastanak bez htjenja
Zahtjeva i rastanak,zar ne?



možete me neći na:

drijada@vip.hr