NARODNA FOLK GLAZBA

utorak, 27.06.2006.

NOVI ALBUM

RADE LACKOVIĆ
Photobucket - Video and Image Hosting

Izdavač : GRAND PRODUKCIJA
- 18:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.06.2006.

DJ Seljazuky

FOLK MIX 2006
16:02 min
18.6 MB

Popis pjesma u mixu : asim bajric - lijepa si koliko si nevjerna ,sekib mujanovic - tamna strana mjeseca ,kemal malovcic - vracena burma ,kadir nukic - kleo bih te , vesna mrak - pesma za vesnu , tina ivanovic - kabrio porshe . seyo keydura - kula od stakla , ljuba alicic - polako al sigurno , maid - zivotna prica , nihad alibegovic - produzi moj zivot , bata zdravkovic - kako starim sve te vise volim , sead - dino


download :
1.Dj Seljazuky - 2006 folk mix @ drhtavi.blog.hr

password : drhtaviblog
- 16:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 17.06.2006.

Novi album 2006

Šako Polumeta

Uskoro download!!!!!!

- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.06.2006.

NIHAD ALIBEGOVIC 2006

Izdavač : Gold Music

Prijašnji hitovi : Ko je da znam - Zvijezda sreće - Tebe nema - Što sam sam - Uvele ruže

DOWNLOAD
1.NIHAD ALIBEGOVIĆ - Produži moj život

Na dnu upišite password drhtaviblog i sačekajte 30 sek. i pojavit će se opcija downloadthumbup

Photobucket - Video and Image Hosting
- 13:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 03.06.2006.

NOVI ALBUM CECA 2006

CECA 2005

mp3 download

1.CECA - BALKANAC
doslo je do greske pjesmu "balkanac" ne pjeva ceca nego Andrea Djokic" sorrrrryyyyyyyyyyyy2.CECA - LEPI GROME MOJ
Naziv novoga cecinog cd-a

Ostale pjesme bit će za download tokom tjedna
Molim obrisati pjesmu sa vašega HDD u roku 24h ,pjesma služi u promo svrhe (moš mislit)
- 16:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #
Eto da se i ja malo osvrnem šta se dešava u okolini i s narodnom glazbom, i mogu reći samo jedno gospodo VI koji neslušate narodnu glazbu,pa daj pustite ljude da slušaju što žele.Inače pokušavam izbjeći nekakve sukobe sa kako se vole nazvati "anti-folkerima",moja poruka je jedna,ja ne mrzim vašu glazbu , ne pišem komentare na vašem blogu , nemojte ni vi na mojem i stvar rješena.Baš sam naišao na nekakvog lika što kao briše blogove narodnjačkog tipa,razlozi negovog brisanja - brišu mu se komentari.Čuj stari ako imaš nešto protiv narodnjaka ostavi to za sebe a ne ljdima brista blogove - fakat jadno i primitivno,a ljude koji slušaju narodnjake zoveš primitivcima.
Neću više o tome al eto morao sam spomenuti , što se tiče bloga namjeravam uvest neke novine no pije toga moram se ispričati svima koji su čekali mp3 download da još malo sačekaju , zbog bolesti nisam bio u mogućnosti sve držati pod kontrolom,Izašlo je par novih albuma i nadam se da će ti ih vi prvi imat za download

Pozrav - Drhtavi
- 16:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>