doctor hitman

27.12.2007., četvrtak

prvi put

Ne znam od kud da krenem, pogotovo zato jer sam u zadnje vrijeme zbunjen, kao da ovo nisam ja nego neka druga osoba koja radi puno pogrešaka....i prije sam ih radio ali uvjek sam našao način da riješim sve probleme, pa se ipak duboko u sebi nadam da ću i ovaj put naći hrabrosti i snage da riješim svoj do sada najveći problem...
Imam 24 godine......dobar posao (loše je jedino što sam stalno po terenu a nikada skoro kod kuće)...u biti imam sve samo mi nedostaje nešto što sam imao krajem ljeta...a to je istinska ljubav...prvi put u životu da sam i ja nekoga zavolio....Do sada su cure u mom životu bile prolazna stvar ali ovaj puta je ispalo ono čega sam se najviše plašio, zavolio sam ju a sada sam opet sam.....
Pogriješio sam, priznajem to....jako sam zaribao ovaj put...ali zar ne treba postojati druga šansa....šansa da se iskupiš za loše stvari koje si napravio?
Šansa da pokažeš što stvarno osjećaš....da pokažeš koliko ju zaista voliš...
Spreman sam zasukati rukave i napravit sve, samo da ta cura od mene više ne okreće glavu...za početak će mi biti dovoljno i da me samo pozdravi na ulici kad me vidi....tada ću znati da sam na pravom putu da ispravim svoju najveću pogrešku...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.