And the dance continues...

srijeda, 21.02.2007.

Almost there...

Skoro je gotovo. Veljača je, isrpivši opsljednje atome snage i samopouzdanja iz mene, napokon pri svom kraju.

Dala sam skoro sve ispite. Čekam još samo rezultate lingvistike. Bilo bi prekomično da sad pred kraj roknem godinu, kad sam već sve dala. Naime, prema šarmantnom Bolonjskom procesu možemo već u veljači pasti godinu. Zakon, ha? Tako da čekam još rezultate toga, no brijem/nadam se da će sve biti u redu. Ako bude, za tjedan dana u ovo doba više nisam brucošica. Hehe.

Danas sam išla po ocjenu iz engleske književnosti. Bijedna trojčica, no eto, ocjena je ocjena. Profesor i ja smo neko vrijeme prakticirali.... ovaj.... ahem.... teoretizirali o književnosti i mom (ne)uspjehu. Simpatičan čovjek, no ako sam ja i na jednom njegovom predavanju bila mentalno prisutna, svaka nam oboma čast...

Da ne povjerujete; toliko sam se žalila na francuski i sve u vezi s njim, no ispite iz njega sam prošla bolje nego ove iz engleskog. Krajnje neobično. Iznenadih samu sebe. I sad sjedim, mozga isprana francuskim zamjenicama i nepravilnim glagolima, slušam francusku glazbu i mislim.... mislim da sam ga, strašno ali istinito, zavoljela. (Ambicija da čitam Baudelairea u originalu postojana je. Hvala, Ashy ;))

Znala sam da će doći do toga. Dobro, ne, nisam. Mislila sam da ću ga mrziti do kraja života, da će mi uništiti živce, ljubavni život i želju za disanjem. :p :)

I nije.

Još samo malo, još samo malo.... Mantrat ću to neko vrijeme, ko onaj vlakić u planini (Ja to mogu, ja to mogu...). :p :)

21.02.2007. u 23:19 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Dreamers' haven


Image Hosted by ImageShack.us

If you wish to share thine thoughts...
MSN: kefir66@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Moi, Katja:
Pjesma: Undo control, Dark Tranquility
Bend: Dark Tranquility
Filmovi: Sedam, Šesto čulo, Matrix
Pjesnik: A. B. Šimić
Pisac: J. R. R. Tolkien
Knjiga: LOTR (Tolkien), Ja, Lucifer (Duncan), Zovem se Crvena (Pamuk)
"Zanimanje": studentica engleskog i francuskog


Image Hosted by ImageShack.us

Other dreamers

~ Poppy D Man ~
~ Ash - ubio bloga ~
~ Asphodel ~
~ Nevinašca ~
~ (D)Evil (Kel) ~
~ Andunel ~
~ Joey Milano ~
~ Marynela ~
~ ...marija... ~
~ Saturnine ~
~ Mas. Petar Mas ~
~ Nonny ~
~ Momchillo ~
~ Gadof - gadalaf'im ~
~ Removing Beauty ~

Image Hosted by ImageShack.us

Mučenik - A. B. Šimić

Iz gomile istupih
sâm
i pozvah vas u zemlju
Novi Život

Smijeh ruga samo jeknu
iz gomile
k mojem uhu

Pođoh sam
Al za mnom ravno uputiste Smrt

Umrijeh

Iz moga srca izniknuše
dva modra cvijeta ljubavi
u svijet

Image Hosted by ImageShack.us