Dream Search :
Powered by Google


From a dream to reality



07.09.2008., nedjelja

Još metala...

Evo sjetio sam se neznam odakle, mislim da je to Nancy negdje napisala, broken inside...

Evo baš sam naletio na pjesmu broken ali od Sonate Arctice (mislim da je ona bila inspirirana onom od Sentenced-a)

Inače su obje dobre ali moja je bolja smokin

Puca me metal bokte, mora da ću opet pustiti dugu kosu zubo (da sam se bar sjetio neki dan ovoga prije no što sam se ošišao).





VS.





Evo najbolje da vi koji slučajno zalutate na ovaj blog ocjenite koja je bolja :





12:58





..::> 1 <::..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari =

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu...


Something

t

r

a

n

g

e











web counter




_|..::Linkovi::..|_


HPU Dinaridi:



Embrio:



Mort:



MusicRailways:



Moj novi projekt:

BWare

Također projekt:

Shad0w Gateway

Definitivno najbolji blog:

◙╒


Jedna smišna mala:

₴₩ Silent Waters


Respect:

†Fallen Angel

Moje carstvo:

erber

Brotherhood of Steel



|3|_0G |-| |2 :

log.hr

Web zarada ;)

Kad se registrirate na sljedeće stranice molim vas da ne brišete mene kao referiala jer ako se registrirate bez referiala oni će vas dodjeliti nekome lijevome, a pošto sam vas je uputio na te stranice red bi bilo (bar iz respekta) da me ostavite kao referiala (Shad0w_Spect0r, biti će popunjeno unaprijed ;))


Klikaj oglase i zarađuj, jednostavno posve:




Najjednostavnije, surfaš i po vremenu provedenom na web-u zarađuješ:

Geen Horse

Ono što slušam...






Pink Floyd



Scorpions:



Azra:



Atomsko Sklonište:



Vatreni Poljubac:



Drugi Način:



Zabranjeno Pušenje:



Sonata Arctica:



Disturbed:



Hammerfall:



System of a Down





I još sam toga izostavio, ovo je ono najvažnije ;)