Dream Search :
Powered by Google


From a dream to reality



07.09.2008., nedjelja

Nightwish (orginal)

Na svome blogu imam samo rock, a nekoć sam bio metalac pa teško da se ne osvrnem na svoju staru mračnu stranu. Moja najdraža grupa bila je Nightwish sve dok Tarja nije otišla, sam me uopće Nightwish ne zanima skupa sa ovom novom, jer ona nikad neće biti kao Tarja.



Jutros sam se probduio nakon dobrog subotnjeg provoda u svome starom i jedinom kafiću Kerber (mi ga zovemo sunce), i nekon starog dobrog zvuka metala jutros mi se nekako otvorio apetit za metal :) (Ljepo neopisivo)

I odmah na Nightwish od kojeg znam svaku pjesmu i imam svaki album i spot... (Za vrijeme Tarje)
I tako cjelo jutro uživam u ljepim zvucima moga metala, evo i vama prilika da uživate, neću staviljati jutub jer je ova pjesma koju stavim daleko kvalitetnija po zvuku od jutuba. Pa oni koji vole glazbu koliko i ja neka uživaju (inače Nightwish - Beauty & the Beast, a posjeća me pomalo na Nancy sa onim djelom: Forever shall the wolf in me desire the sheep in you no ):





I evo još jedna :






12:28





..::> 0 <::..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari =

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu...


Something

t

r

a

n

g

e











web counter




_|..::Linkovi::..|_


HPU Dinaridi:



Embrio:



Mort:



MusicRailways:



Moj novi projekt:

BWare

Također projekt:

Shad0w Gateway

Definitivno najbolji blog:

◙╒


Jedna smišna mala:

₴₩ Silent Waters


Respect:

†Fallen Angel

Moje carstvo:

erber

Brotherhood of Steel



|3|_0G |-| |2 :

log.hr

Web zarada ;)

Kad se registrirate na sljedeće stranice molim vas da ne brišete mene kao referiala jer ako se registrirate bez referiala oni će vas dodjeliti nekome lijevome, a pošto sam vas je uputio na te stranice red bi bilo (bar iz respekta) da me ostavite kao referiala (Shad0w_Spect0r, biti će popunjeno unaprijed ;))


Klikaj oglase i zarađuj, jednostavno posve:




Najjednostavnije, surfaš i po vremenu provedenom na web-u zarađuješ:

Geen Horse

Ono što slušam...






Pink Floyd



Scorpions:



Azra:



Atomsko Sklonište:



Vatreni Poljubac:



Drugi Način:



Zabranjeno Pušenje:



Sonata Arctica:



Disturbed:



Hammerfall:



System of a Down





I još sam toga izostavio, ovo je ono najvažnije ;)