Sehnsucht/Herzeleid

četvrtak, 02.11.2006.

SLIKE!!

Jedna anonimna osoba mi je poručila da bih trebao stavljati više slika u postove... pa eto vam par slika od proteklih izlazaka!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto... prostor smo dobili moji dečki i ja... sad to treba malo po malo urediti, al budući da su oni svi lijene krmače, ja moram sve napraviti, ali to neće biti teško za nabildanu stoketinu poput mene smijeh

Ali tako sam umoran... odo ja spavat

- 10:13 - Komentari (14) - Isprintaj - #