Sehnsucht/Herzeleid

srijeda, 11.10.2006.

Friends 4ever

Eto prošao izlet.... bilo je većinom dosadno... osim par događaja koji su bili zanimljivi smijeh

Ali evo što se sinoć dogodilo

Izašao ja sa robijem oko 7, nabavili mi dvije boce nekog sranja od bijelog vina, plavan laguna il tak neš

I sjedili mi i pričali do 9 sati i pili pili pili

I ja neznam jel to jer sam bio umoran od puta, jer nisam niš jeo taj dan il neznam zašto- ali udarilo me jako mnogo

I došli mi do šatora, i ja se redom sa svima veselo pozdravljam, ludiram se, pričam sa ljudima iskreno kako u životu nisam, najviše sa fićom i robijem. Bilo je ludilo, ali sve ima svoju cijenu.

Nakon pol sata sam malo sjeo i tada GRU. Mučnina i vrtoglavica svjetska. Prvo sam legao malo na tlo i naslonio se na Dinu, ali onda su on i ćofi me prevrnuli nadesno u slučaju da se izbljujem, ali sam ipak sjeo u sjedečki položaj sa glavom između koljena. Crkavao sam. Čim bi podigao glavu, mučnina i vrtoglavica. Samo sam se nadao da se neću izbljuvat, jer ja imam fobiju od bljuvanja, to mi je nešto najgore na svijetu!zaliven

Al bilo je sranje jer su ljudi htjeli pričati samnom, i moja super frendica iz razreda, Ivana, je doživjela gadno razočaranje, i htjela je pričati samnom o tome, pa sam ju ja tješio koliko sam mogao iz svoje pozicije, no danas ću ju pričati normalno s njom u školi, da vidim kako je, ljubav moja. smijeh

I nakon sat vremena zujanja, bilo je vrijeme da idem kuć, što nebih mogao bez pomoći još jedne frendice iz razreda. Andrea je skoro cijelo vrijeme bila pokraj mene (nisam siguran, nisam gledao gore rofl ) ali zato je me je ona uzela pod ruku i praktički me odnijela do tramvajske, te je čekala tramvaj samnom, ljubav moja cerek

I onda sam nekako došao kući i SPAVATI

I sada sam skontao da je moj prošli post bio glup, neću se mijenjat, neka se jebe kome se nesviđam, ja ću ostati kakav jesam, imam tako super prijatelje, Roby, Fićo, Dino, Andrea, Ivana... za to sam zahvalan i sretan! smijeh cerek smijeh cerek smijeh cerek

Samo vam hoću reći HVALA što me podnosite i što ste mi prijatelji!!
smijehsmijehsmijeh

- 09:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #