Sehnsucht/Herzeleid

ponedjeljak, 09.10.2006.

Alone and Angry

Sutra... je neki izlet mrtvi sa školom opet... neke pripizdine, Našice, Valpovo, Emaus... biti će vjerojatno sranje, ponijeti ću gitaru ali neznam svirati ono što većina hoće... azra, bijelo dugme, gužva i takva sranja... i ubija me kad mi seru zbog toga... ali nekako će proći, ni prošli put nije bilo puno bolje...

Shvatio sam nešto... ja se previše zajebavam... kopiram fore od recimo robija ili fiće koje su super smiješne kad oni to furaju ali kod mene zvuče jadno... a moje stare fore su sranje. I tako se ja zajebavam stalno i pravim budalu od sebe... mislim da bi bilo vrijeme da malo prestanem to raditi... neću ja više zabavljati ljude... neka se oni potrude oko mene, dosta mi je više...

Nije da me boli kurac šta drugi misle o meni toliko, nego jednostavno previše ljudi me znaju kao budalu i jednostavno nežele me shvatiti ozbiljno... baš se pitam kako će im se svidjeti kad ih budem hladno odjebavao jedno po jedno

Inače, dani piva su zasad bili ok, ne ostaje još dugo, treba to proživiti dok traje a nakon toga gotovo

- 22:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #