srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hy,na blogu cu pisati o Harry Potteru,novim zanimljivostima,i svih sest(uskoro 7) nastavaka knjiga

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://xxbloodyhellxx.blog.hr/
http://ginnyweasleyica.blog.hr/
http://theendofthischapter.blog.hr/
http://annabellegranger.blog.hr/
http://fleurdalacour.blog.hr/
http://theendofthischapter.blog.hr/

Opisi likova moje priče...

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketJa:Nelly Wilshire-hy!ja sam jedna Slytherinka,iako se šešir predomišljao da me stavi u Gryffindor....vjerojatno sam U Slytherinu zbog toga što su mi roditelji bili crni čarobnjaci....Inače,meni je drago zbog toga!!Odlično se slažem sa svojom ekipom,Dracom Malfoyem,njegovim bratom Johhnyem Malfoyem(mojim dečkom),best frendicom Sarah Nicholls,Rebbecom Black,te,hm....Peterom Daviesom.Imam godinu dana mlađu sestru s kojom se baš i ne slažem,Elizabeth.Profesori me baš i ne vole,vjerojatno zbog toga što sam prilično hladna,i volim provocirati(samo profesore)!Moji prijatelji bi me opisali kao duhovitu,zabavnu,ali ipak i pomalo hladnu i vještu osobu.Druge osobe s kojima se uglavnom super slažem su Antonia Hufflepuff te Linda Gregorius.Dvije osobe s kojima sam,otkad znam za sebe,na ratnoj nozi su Gryffindorke Ashley Johnson i Dorothy Jones.U slobodno vrijeme volim gledati i ponekad igrati metloboj.Nisam baš najbolja i uzorna učenica,ali dobra sam u Obrani od mračnih sila.Pa...malo bolje ćete me upoznati u priči!Sad ću opisati moju ekipu,i osobe koje prezirem....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dracov brat,ujedno i moj dečko...Što reći??Presladak,prezgodan,najbolji dečko na svijetu!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Draco Malfoy-simpa,cool,zgodan,moj best frend.Donedavno je hodao sa Isabel Methwick,koja je,kad su prekinuli izašla iz naše ekipe.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sarah Nicholls-moja najfrendica.Duhovita,otkačena,iskrena,povjerljiva cura.već je duže vrijeme zaljubljena u Draca,a u zadnje vrijeme je i on bacio oko na nju!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Elizabeth Wilshire-moja godinu dana mlađa sestra...ambiciozna je,brza na jeziku,odlična učenica,prava moja suprotnost što se tiče učenja...uglavnom se ne slažemo zbog toga što ona ne podnosi moje društvo i neprestano ih kritizira.ponekad izgleda kao da je zapravo ljubomorna na njih.na petoj je godini Ravenclawa.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Rebbeca Black-Dracova i Johnnyeva sestrična s mamine strane.Odnedavno je u našem društvu.Zabavna je,pametna,super frendica i osoba,prilično je dobra u svim predmetima osim u Travarstvu.profesori je obožavaju!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linda Gregorius-neobična,ali dobra cura.Također je u Slytherinu,i ima dar preobrazbe u crnog anđela.Kad smo u nekoj nevolji,uvijek nam pomogne.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bartemius Cragg-kapetan naše metlobojske ekipe.ponekad zna biti vrlo grub,ali najčešće ima vrlo dobar razlog za to.super mu ide metloboj!nedavno je prekinuo sa emmeline bode,pa je u bedu,no,ubrzo će se pojaviti netko tko bi ga mogao zainteresirati!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ashley Johnson-cura s kojom sam oduvijek bila u groznim odnosima.Gryffindorka je,arogantna je i umišljena.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dorothy Jones-Ashleyna najfrendica.iako nije toliko umišljena i arogantna kao ona,dorothy prezire svih koji ne nose markirane krpice...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Peter Davies-Rebbecin dečko,zbog nekog nepoznatog razloga stalno pokušava izbjegavati naše društvo,iako je također u Slytherinu...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Antonia Hufflepuff-stvarno mrak cura.iako je iz Hufflepuffa,često je s mojom ekipom.praunuka je Helge Hufflepuff.



četvrtak, 26.07.2007.

riječi my immortal


My Immortal Lyrics



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.