< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

01/2008 - 02/2008 (1)
11/2007 - 12/2007 (1)
10/2007 - 11/2007 (2)
09/2007 - 10/2007 (1)
07/2007 - 08/2007 (2)
06/2007 - 07/2007 (4)
05/2007 - 06/2007 (1)
04/2007 - 05/2007 (7)
03/2007 - 04/2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

ČITAOČE

prije sam na ovome blogu pisala pjesme..jadikovala ali sad okrećem novu stranicu

početak nečeg novog...

ZAVIRITE..

Forum.hr
Monitor.hr
forgotten bard
vlatka
emač
alen
ana&seme


ovo sam ja u italiji ..hm...što li radim?

moja tetovaža.. na lopatici.. hm.. ruža, simbol...

o mojima..

svi pišu o svojima..prijatelji, ljubavi, obitelji..pa eto malo ću i ja..
da počnem o izvanškolskim prijateljima..

jelena i jovana i danijela(da ema, jovana)
cure koje sam upoznala prošlo ljeto i koje su mi pomogle da prezivim lakše te dane u novalji,curke us zakon i imaju 20-tak godina..i usput...slobodne i su i traže dečke...
cure hvala,hvala na svemu....

alen
gimnazijalac..što reći o njemu..jako dobra i ispravna osoba..za koju mogu reći da mi je drago što smo ostali prijatelji..on me sluša uvijek..o čemu god blebetala on me doživljava..to je uspjeh mogu vam reći..

anita
hm..vrlo otvorena cura..koja će uvijek pomoći ako može..nažalost radi u švicarskoj pa se sad manje viđamo i družimo nego prije..


mladen
dečko koji vjerovatno općenito ima već neke psihoze od mog jadikovanja..nevjerovatno..sve mu mogu reći..toliko smo daleko a tako smo si blizu


pa mogu sada na ovaj popis staviti i
seme i anu
iako su me gadno prezirale ranije sad se ćini da smo ok..ne znam..


ne smijem nikako zaboraviti svog bratića vlatka
hm..vlatko je dobar dečko, malo previše ufuran u nešto ali nimalo samouvjeren

mislim mogu ja tu nabrojati još hrpu ljudi..ali s ovima se čujem najčešće ili se najčešće vidim..

sad školski prijatelji

andrea
otkačena moja pwoča...mala, vrckava..slatka

ema
plawuša..hm..a dobra je ema..ponekad prekomplicirana, ponekad preplava no dobra..


vita
vita je anđeosko biće sa vražjim osmjehom..
dobra je ka heineken..sve će dati, uvijek ti pomoći..ali ako ju sjebeš..grrrrr

weby
pa najčešće imam osjećaj kako ju živciram i tako ali draga mi je...hihihi

petak, 13.07.2007.

zadnji dan..

eo dragi moji ja napooookon odlazim ..
za 7 sati se oprastam od osijeka na 2 i pol mjeseca..
ne vjerujem jos ni sama..j
er drugacije je to kad samo pricam da idem a drugacije kad stvarno odlazim...
i mogu vam reci da mi je trta..
ono hocu li uopće izdrzati..nemam pojma jer 2 i pol mjeseca je puno..
prosle godine sam bila tako sretna sto odlazim i sto idem raditi..
i imala sam cilj zasto radim i nije mi bilo tesko..
ali ove godine..uzas..
ne osjecam se nista bolje niti nista lakse u dusi..
hm..ali sto sam trazila dobila sam..ali u svakom slucaju zrce je moje..
bar sutra..
smokin
party

hm sto se tice faksa naravno da nisam upala...
ali ponosna sam na sebe sto sam bez ucenj apresla prag..i izbedirana jer sam shvatila da sam bar malo ucila da bih sad bila studentica sestrinstva mislim od ponedjeljka bih bila..

sto se tice ostalih ljudi nitko jos nigdje nije upo..ali ostaju nam nade..vlatka u mostaru..bane,jura,ema, bobo i miso u vukovaru..rezultati su u 5 drzimo im fige..

ali i ne sumnjamo uopce u njih..

jelda?!!

i eto ..samo na kraju da spomenem..laksa sam 12kg..

thumbup

rofl

i to je to..zadnji pot ovog ljeta iz osijeka..naravno da cu pisati i u novalji kad nadem vremena..


kiss vas sve..i jako vas volim...
i svi cete mi jako nedostajati..i nadam se da cete mi se sjetiti poslati sms ili me nazvati..

adio....

- 14:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.