utorak, 06.06.2006.

06.06.06. to će biti taj dan :)

danas je bio taj dan, a i još traje...
ne znam, svi su nešto bili ukurčeni i živčani, valjda zbog kiše ili tuče koja je padala u par navrata, dok kiša pada cili dan i grmi naveliko, ali nema veze...

ja se baš osjećam nekako smireno i jutros san sija na kavu, štekat je bija natkriven, a kiša je padala, ka iz samog pakla, hehehe, a ja lipo pijen kavu, pušin (ovaj put marlboro) i gledan kako munje lome nebo, aaaaaaaa gušta... još nije bilo ništa posla pa san moga i ranije kući, savršen dan :)

a nasluša san se danas ovih pizdarija oko meni najdražeg broja ---> 666
krepava san od smija...

i baš san ponosan na svoj kućni broj, samo mu fali još jedna šestica...šteta šta je ćaća pripitura tu jednu šta san nadoda :)

e, i ako neko nabavi novi omen, stvarno bi ga volija pogledati, pa se javite...

aj ljudi uživajte
:)

| 23:01 | klikni me (3) | zajebi me | #

<< Arhiva >>