new road to happines


Ona nije normalna! Ta ženska je luda i to do boli. Mislim, šta sam ja njoj skrivila da me mora stalno nešto pitati i tako to. Nisam ja njoj kriva što ona ima veeeeeeliki osjećaj solidarnosti prema meni koji meni ne treba. Šta ta ženska pokušava? Od mene napraviti neku društvenu osobu ili šta? Ako da, onda se trudi bezveze jer se zna da ja NISAM društvena osoba!!!!

No, dobro. Da, ovo gore je bilo o Lily! Kako mi ženska ide na živce. To je nevjerovatno…No dobro. Ovako vam je prošao moj dan:

Blok Povijesti magije

Kako je to doooooooooosadno ja ne mogu vjerovat. Baš me briga da li je goblinsko-divovski rat bio jučer ili prije 500 godina. To je BILO i kao da će to meni ikad trebati. Ja to ne razumijem o čem se tu radi. Kao da je važno!

Blok Travarstva

Ok, ovo je bilo koliko toliko zanimljivo. Presađivali smo Magnus libunus iz jedne posude u drugu. Fora je u tome što ta biljka plače dok se presađuje, a ako njena suza dođe do stola, stol će se otopit. Ma odvratno, no dobro. Ekipa SJL (Sirius, James, Lupin) se dobro zabavljala. Mogu vam reći da im ponekad ALI SAMO PONEKAD zavidim na tome što su super prijatelji!

Slobodan sat

E to je ono bitno! Izlazim ja iz staklenika i dođe Lily do mene.

Lily: Ej Nina, vidim da si se zabavljala gledajući Siriusa, Jamesa i Lupina kako se oni zabavljaju. Čini mi se kao da hoćeš piti dio njih.
Ja: SI TI LUDA ILI ŠTA?! Koji je tebi?! Šta ti misliš tko si ti? Ja sigurno ne želim biti dio ekipe SJL jer očito je da nisam poželjna. JA ne znam šta ti pokušavaš, ali polje odustani jer ne vodi to nikamo!
Lily: OK, OK šta se pjeniš?! NE razumijem samo zašto ti mene ne voliš. Mislim, vidi se iz aviona da je tako. Ja ti samo pokušavam pomoći da nađeš prijatelje.
Ja: Ok, hvala ali nije potrebno. Da to želim, mogla sam ih u ovih 5 godina naći koliko te volja ali ja to jednostavno NE ŽELIM. Nije važno zašto!
Lily: Ok. Kako god hoćeš. Ako budeš trebala koga za razgovor, samo se javi. Uredu?
Ja. Ok, ali ne nadaj se previše!

Ta ženska je luda. Mislim, do prije neki dan ponašala se prema meni kao da me nema. Sad odjednom se promijenila. Ja to ne razumijem. No valjda mora bit tako.

Zatim blok Obrane.

ZAKON!!!!! Neverbalne čarolije. Ma strava!!!! Mogu vam reći da sam razmišljala o Lily. Što je uzrokovalo promjenu njenog ponašanja prema meni? I nikako mi ne ide u glavu što!!!

Zatim sam išli do Društvene. Tamo nije bilo žive duše. Na živo čudo. Otišla sam u subo i gle, našla na svitak pergamenta na mom krevetu.

Draga Nina!
Nadam se da ti nisam uzrokovala puno problema zbog onog danas. Samo sam ti htjela reći da znam tvoju malu tajnu. Molim te, ne ljuti se. Nisam ju svjesno saznala. Bila sam u sobi prije par tjedana i naišla na neku čudnu plavu bilježnicu kakve samo bezjaci imaju. Mislila sam da je moja. Otvorila sam ju na neku xy stranicu i vidjela što je napisano. Zaprepastila sam se. Nisam znala čija je bilježnica. Na kraju sam pročitala prvu stranicu i shvatila da je to tvoja bilježnica. Jako mi je žao zbog toga, no nisu svi takvi. Nadam se da se ne ljutiš jer sam ja shvatila da si ti zapravo jako osjećajna osoba u duši.

Tvoja, nadam se, prijateljica
Lily

Isuse Kriste! Ja ne mogu vjerovat. Ovo nije moguće. Nije moguće da ona ZNA za mene i Eve! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Evo da vam kažem što se zapravo dogodilo i koja je to moja mala tajna.

Jedne predivne večeri prije 3 godine bila sam u Italiji u Napulju. Tamo sam upoznala jednog dečka Marina i curu Eve. Njih dvoje su bili brat i sestra. Taj Marin se meni sviđao. Mislim, ne sad ono pretjerano, ali bio je zgodan i sladak. Ja sam to rekla Eve i ona je rekla da će vidjeti što može učiniti. A da, Eve je bila par puta u mom apartmanu tak da je znala gdje živim i tako to. Nakon par dana je Marin došao do mene i počeo mi govoriti kako sam ja odvratna glupača i sve u tom smislu. Ja sam samo blijedo stajala i gledala u njega. Uopće nisam imala pojma šta se događa. Pitala sam Eve što je bilo a ona mi je samo rekla „Nina, ja ti ne dopuštam da budeš blizu mog brata niti blizu moje obitelji jer si lijepa i ne želim da nitko od mojih misli da ima itko ljepši od mene!!!“

Eto, od tad ja ne vjerujem u prijateljstva, ljubav niti ništa što veže dvoje ili više ljudi. Od tad sam sama i vjerujem samo u sebe. A Emily i ja smo kao sestre jer se znamo od kad smo se rodile tako da je ona JEDINA osoba kojoj ja vjerujem.

Nakon ovog događaja s Lily, otišla sam do nje sva u suzama jer nisam mogla vjerovati da ona zna to sve. Bojala sam se užasno da će to svima reći i da će svi znati! To ne bi bilo dobro. Naišla sam na Lily u knjižnici kako razgovara sa Siriusom.

Ja: Lily, možemo li molim te razgovarat vezano za znaš već što.
Lily: Naravno! Siriuse, oprosti. Imam važnijeg posla od prepiranja s tobom.
Sirius: A gle, Nina je našla prijateljicu! Pa lijepo.
Ja: ZAČEPI!!!!
Izašla sam s Lily van iz knjižnice.

Ja. Lily, od kud ti pravo da diraš moje stvari?! Od kud ti ta id-
Lily (upala mi u riječ): Gle, nisam namjerno to napravila. I samo sam ti htjela reći da se ne družim s tobom iz sažaljenja, nego zato što mislim da si lijepa, pametna i jaaaaaaako osjećajna osoba. Ali to ne želiš priznati! Zato te molim da nekako prijeđeš preko toga i da napokon otvoriš svoju dušu nekom. Ako mogu to bit ja bit će mi jaaaaaaako drago jer mislim da bismo mogle imati super odnos.
Ja (nisam mogla vjerovati): Ti stvarno misliš da bi? Jer ja ne, jer mislim da sam previše povrijeđena da bi ikome rekla što mislim. I da ti kažem nešto. Vezano za ekipu SJL. Da, ljubomorna sam na njih jer su tako super prijatelji. Ljubomorna sam samo iz jednog razloga, što znam da sam i ja tako nešto mogla imati da sam se otvorila. Samo da nisam vjerovala svojoj mami koja je rekla da su svi ljudi arogantni i da nikome ne možeš vjerovati. Iako sam znala da me mrzi i da mi to govori kako nikad ne bih sklopila nekakvo prijateljstvo.
Lily: Ne znam kako ti je, no dopusti mi da ti pomognem. Molim te!
Ja. Uredu, ali ne očekuj da će se tako nešto dogoditi brzo jer ne mogu to odjednom.
Lily: Uredu. Gle, moram ić. Nastavit ćemo razgovor kasnije. Bok!
Ja: Lily, hvala.
Lily: Sve ok. Bok.
Ja: Bok

Nakon ovog razgovora, otišla sam u društvenu. I sad sjedim na kauču i pišem ovo. Mislim da idem spavat jer mi se dogodilo puno tog dana. Ljudi, pozz od Nine.

21.01.2007. u 09:49 | 10...first kiss... | ...still not happend... | ...to me... | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...moj život u Hogwartsu...

Linija sudbine ili Werret je linija koja povezuje dvije osobe. te se obobe nazivaju Terr. Nisu sve osobe Terr tj. nisu sve osobe s nekim povezane Sudbinskom linijom. Ukoliko su dvije osober Terr, moraju krljvu zapečatiti da će izvršavati određene zadatke. ukoliko to ne naprave, 2 će osobe umrijeti svaki puta kada bi oni trebali dobiti neki zadatak. taj zadaka ima neograničeno vrijeme rješavanja ukoliko se trudite otkriti rješenje. Ukoliko zanemarite zadatak, dovodite u pitanje svoj i život još jedne osobe. 2 Terra čine jedan par koji treba imati svoje ime tj ime svijeta po kojem će biti poznati u Svijetu Sudbine.


Moj Terr je Sirius Black. naš svijet se zove Potter. Zbog Jamesa i Lily.

Linkovi

Blog.hr

moj privatni blog

...people, nije po redu...i ako nešto krivo piše, samo javite...

Enika
Cady
hp big fan - Nikita
Melody Jones
Fanny Nemeth Richter
Maya Courage
Bond Girl
Lara
Anna Griffindor

...jedan od puno blogova...





me, my friends and everybody else

...trebam uredit boxove...i da, mjenjala sam slike jer su mi ove sad ljepše...ima i crteža...baš su fora, šta ne...i da, javite ako nešto ne valja...


Image Hosted by ImageShack.us

Ovo sam ja. Ime mi je Nina Samuels (slika od cure po imenu Samuela de Nardi). 5. godina, Griffindor. Nitko od poznatih čarobnjaka mi nije u rodu koliko ja znam. Mama mi je mješanka, a tata bezjak. Tako da sam i ja nešto između. Ja sam Terr tj. osoba koja je s nekim povezana Sudbinskom linijom iliti Werrter-om. osoba koja je spojena sa mnom Werretom je Sirius Black. Inače sam ljubiteljica bezjačkih sportova kao što su skateanje i snowboarding. Slušam rock i kad sam doma u New Yorku sviram električnu gitaru. I kao što možete vidjet, obožavam motore. Imam vizije budućnosti. Sirius i ja smo opet zajedno.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je David...došao je u Hogwarts nedavno...brat je moje najbolje bezjačke frendice Emily...ok dečko, malo glup ali sve u svemu dobar...bili smo skupa, ali on je prekinuo sa mnom...tako da ništa od toga...ide za par dana u San Francisco...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ovo je Marco. Najbolji prijatelj mog brtata. Užasno je zgodan. Daniel mi je rekao da mu se sviđam. Ne znam, nemam baš neki feeling što se tiče njega...al budemo vidili

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo je moj brat Daniel. Saznala sam za njega na 5. godini. (pročitajte taj post ne da mi se pisat)...Rewenclaw, 7.godina. Tip je legenda. Nisam ni sanjala da netko može bit tolika duša od čovjeka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je Sirius Black. Moj Terr. Dečko kojeg ja jednostavno obožavam. Ide na moju godinu i drži se s Lily, Jamesom i Lupinom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je James. Ide na moju godinu i super je čovjek. iako pod jako lošim spletom događaja, ipak je odlučio popričati s Lily kako treba. Sad su skupa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lily. Bezjačkog podrijetla, sviđa joj se James...napokon su skupa...ali nije baš najbolji splet okolnosti utjecao na njihovu vezu...mislim, na to da napokon prohodaju...uglavnom. Cura je full ok...jedna moja frendica... Ide na moju godinu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lupin. Najpametniji od njih svih gore navedenih. Jedino što mislim da ponekad podliježe utjecaju Siriusa od kojeg se ne odvaja. Al nećemo loše o dobrim dečkima...u društvu ga zovemo Lunac...znate zašto...On i Jade nešto mute, ali nikako da shvatim šta je to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Virginia Jade Bonderick, skračeno Jade Bond, moja godina Griffindor, roditelji su joj čistokrvni čarobnjaci ali su ju napustili, ima jednoroga Whitness, metamorfomagus (ovo sam kopirala s Jadeinog komentara jer neznam kak se piše)...animagus i pretvara se u galeba...ona i Remus nešto mute al vidjet ćemo što će bit od tog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maya Courage...na sestoj godini. Ima dugu, blago kovrcavu crveno-smeđu kosu... Obožava metloboj i upala je na mjesto lovice iako se prijavila za vratara.Naj predmet su joj Čarobni napici (tu je stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba. Roditelji su joj bezjaci i od kada je saznala da je vještica želi postati auror. Strucnjak je za neverbalne carolije i ima vizije. Njen dečko je Tom Riddle, ali to jako malo ljudi zna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cady Heron. Ima 15 godina, moja godina, Griffindor. Po prirodi je vesela i optimistična. Ponekad me nervira njeno neprestano brbljanje, ali da se preživit. prije je živjela u Aspenu pa zato obožava snijeg, pogotovo obožava skijati i boardati. Ona i moj najdraži braco su skupa...hehehehehehehe...trenutno je u Finskoj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fanny Nemeth Richter. Na 5. godini u Gryffindoru. Obozava Napitke i Carolije. Voli skolu (jedna od rijetkih) i nema problema s ucenjem. Najdrazi sport joj je skijanje. Inace je animagus. Može se pretvoriti u leoparda, a patronus joj je isto leopard. Bila je s Marcom možda par sati i odmah ga prevarila. Kuja jedan...al ok...šta sad...bar je Marco sad slobodan...hehehehehehe

...bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

____________________________