< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*Da/Ne
By: velvet design.| picture:×| on:[Deviantart.com]|






''Diplomacy-the patriotic art of lying for one's country.''
Ambrose Bierce






**povratak mado..


Aj,naslov posta mi zvuci ko da sam bila u Bejrutu:) ili Americi,
a u biti sam samo na tjedan dana posjetila bolnicu..
O kojoj nemam previse dobrih komentara,jer mi sam spomen na svakodnevne
injekcije,igle,vadenja krvi,ultrazvuke(nisam trudna,ne morate se brinuti,nit nisam bila),
antibiotike nije bas prekrasan.Al i to je preslo,a ja sam sad do kraja tjedna doma
da jos odem na preglede koje trebam i tak.Upoznala
sam jednu curu s kojim vjerojatno ostajem u prijateljskim odnosimasmijeh
Al ipak,najbitnije da sam at home konacno..

Image Hosted by ImageShack.us
**
sobu(svoju)nisam bas prepoznala,jer si je mama dala oduska pa malo premjestila
i tak.Rozne zavjese.Nema bas puno prostora od puno knjigi,a i ovak mi se ne svida
previse al ok,podnosljivo,neda mi se u jos jednu svadju s doticnom.Majkom,ne?
i tak fakat mi se vise tu nikaj neda pisati.kaj da vam pricam?
kak sam si zajebala dost ocjena i jos sad kaj sam bila u fucking bolnici(FUCKING BUBREG!)
sve to pogorsava jer si nikaj nisam stigla ispraviti.A jos mjesec dana do kraja skole.
Prekrasno..i da smrsavila sam u bolnici:P al vec sam pocela nadoknadivati pa se niti ne vidi tolko.
Hvala bogu.i tak.idem jesti ja i uzivati u razlicitim prehrambenim proizvodima..^^
**
feel the summer:P

p.s.Iva,addala sam te na icq..i tak. :)


♥ 14.05.2008. u 12:02

| .Komentari [1] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Arhiva >>