< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*Da/Ne
By: velvet design.| picture:×| on:[Deviantart.com]|






''Diplomacy-the patriotic art of lying for one's country.''
Ambrose Bierce






**it's not worth anything more than this all ..


Image Hosted by ImageShack.us

not so suicidal after all.

**
ofkors!novi post!odlucila postati dosljedna pa nastavit pisat,a sad mi bas dosla volja..
kod mene je baka iz zg,ja u sobi slusam marleya,razmisljam kaj bum van danas imala i tak to.
bas mi je super kaj nit sutra nema skole,pa ovo sve malo duzi vikend ispada..fora.
jucer je bilo oke vani,mislim da bu danas bolje doduse.khm,khm smijeh
drugi tjedan u skoli valjda opet imamo nes skraceno jer ovi pisu nacionalne,pa bude ujutro vremena
za razne gluposti..i tak to sve nisam spomenula,bila sam prosle subote na svadbi i tak bilo mi okej
makar sam se prehladila jer se nisam bas potrudila nes toplo obuci:P al meni je bilo fora..
ko vila nekva sam izgledala i upoznavala se konstantno s nekim novim,cak i s polusestricnom
i polubraticem koje sam prvi put u zivotu vidjela onda:P vecinu vremena sam provodila s braticima
pa smo vani raspravljali o svemu,svacemu,sexu i tak smijeh bla ne znam kaj da vise pisem ..
mislim da se vidi da nemam prevelke inspiracije,makar,doduse,volje ima al jebiga e sad se sjetih da moram lektiru vratit u knjiznicu .. i pocet citat ovu sljedecu:P i mislim da bi bilo
vrijeme da si sobu pospremim jer izgleda ko da je neko granatu bacil na krevet i u ormar
i jos razne objekte :P
**
pisem o bezveznim stvarima,ste skuzili?kaj mi prvo padne na pamet to napisem sad mi
na primjer,palo na pamet da bi se kemiju trebala javit i prasinu obrisat i
dati macki jesti i posusiti kosu i probati danas ne gristi nokte i prestati se vrtiti na stolici
a jos razmisljam o raznim stvarima tak da bolje da otidem sad!mozda edit neki nabacim
navecer,ak bude tete inspiracije ..

pozdravljam ..


♥ 01.05.2008. u 14:51

| .Komentari [13] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Arhiva >>