profile blog other links


Under pressure/Marry Xmas
ponedjeljak, 13.12.2010.

Znam da je zapravo jako egocentrično od mene napisati ovakav post s obzirom da smo svi pod stresom zbog kraja polugodišta ali ja se trenutno osjećam tako loše da ne vidim kome bi se drugome obratila.
Moje ocjene nisu loše, proći ću s jednom prosječnom četvorkom. Smatram da je to ok za jednu učenicu 3. razreda jako teške šibenske gimnazije ali to ne smatra i moja majka.
Stvar je u tome što sam se ja ubila i za ove ocjene i što stvarno ne mogu bolje s obzirom da je stvarno jako teško.
Ali da...standardna priča..."Zašto onda izlaziš", "Cijelo popodne ne radiš ništa", "Po noći se ne ući", "Sama si kriva"...itd.
Ma znate, uobičajno.
Božić...pa nije baš da se veselim praznicima jer ću po svemu sudeći i ovaj Božić provesti sama a i idem kod tetke u Zg pa neću vidjeti momka tjedan dana. Falit će mi užasno, pogotovo zato što je najduži period kad se nismo vidjeli bio 3 dana otkad smo prohodali.
Ma baš mi je sve danas nekako letargično i najradije bih...ma uopće ni neznam što bih, u tome je i problem.
Sad se idem vratit knjizi -.- i tako...


| 16:12 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |