profile blog other links


Changes :) and then Changes :(
subota, 16.10.2010.

Mnogo toga se promijenilo otkad sam vam zadnji put pisala. U međuvremenu sam se odljubila i zaljubila a taj momak od kojeg sam se odljubila mi je sad prijatelj. Ja njega barem tako doživljavam a pošto jesam, njegovo mišljenje o meni se promijenilo, sad on mene još više želi. Ali on nije trenutno zanimljiv.
Dogodilo se to da sam upoznala 10-ak novih prijatelja. Stvarno su mi bili dragi i stvarno smo se jako dobro uklopili.
Trojica su se zanimala za mene a jedan mi je i postao novi dečko. Sada smo već 3 mjeseca skoro zajedno i lijepo nam je

.....bilo do jučer. Da..jučer. Zar se opet vrijeme mijenja? Zar opet dolazi onaj loš period?
Neznam, nekako sam jučer shvatila da smo smanjili naše viđanje. Prije smo se viđali svaki dan a ovaj tjedan smo se vidjeli 2 puta i to na jako kratko. Danas se opet najvjerojatnije nećemo vidjeti a subota je. Što se događa?



Stvarno više nemam snage za ovo..VOLI ME ILI ME NE VOLI. SAMO SE NE IGRAJ SA MNOM. DOSTA MI JE IGRICA :S

| 19:20 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |