profile blog other links


Heartlock
nedjelja, 06.06.2010.

Sinoc sam bila vanka, plesala, malo popila, zabavila se. Bila sam lijepa i sređena, našminkanog lica i savršene kose.
Imala sam malenu crnu haljinu, dovoljno kratku da izazove pomutnju među ljudima u disco clubu.
Ekstaza. Šareni kokteli. Ritam. Reflektori. Cigarete. Melodija. Pokreti.
....i odjednom pogledam na desno i vidim poznato lice na daljini od 10m. Nisam bila sigurna jeli to on jer je bio mrak (s njim je neka vrsta platonske romanse završila prije par mjeseci, bar naizgled) ali osjećaj njegovog prisutstva bio je tu.
Taj lik gleda u mene s nekim polusmješkom na ustima i ispija pivo.
10 minuta kasnije osjetim dodir nečije ruke na svom ramenu, okrenem se, to je on.
Pozdravili smo se prijateljski i nastavila sam plesati. Kasnije sam uživala u senzualnom druženju s jednim drugim a pritom sam desnim okom uspijela škicnuti da nas 'on' gleda.
Došlo je 5 sati ujutro, krenuli smo prema autu a putem sam ga srela. Uočila sam neku dirljivu emociju u njegovim očima. Kao da žali. Treba žaliti, neka žali, nije se dovoljno trudio prije, nije bio dovoljno učinkovit oko moga srca.
Ipak, baš zato je i ušao u njega, gad mali.
Ima par tjedana, jako smo se posvađali, bila sam ljuta, tužna, uvrijeđena.
Sad, sad mi je baš nekako svejedno. On je neka daleka budućnost, možda. Sad, trenutno, moje srce je zaključano, za sve. Nekako sam skroz bez ikakvih emocija, baš sam čista što se tiče ljubavi. Nekako čudan osjećaj.
Moje srce je zaključano dok ne naiđe netko s pravim ključem, sve ostalo ostaje iza vrata, sakriveno.



| 16:44 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |