profile blog other links


Pronalazim način, a ne izgovor (Predljetnji način života)
srijeda, 26.05.2010.

Ok, došlo je vrijeme za drastične mjere.
Da, nadebljala sam se i uništila si zdravlje. Osim što imam 64.6kg, imam i usporeni metabolizam, bolesna pluća, nesanicu, pokvaren želudac te konstantne glavobolje.
Sve je to izazvano pretjeranim unosom nezdrave hrane, alkohola i cigaretnog dima i nedostatkom vremena za sebe te tjelovježbe. Mislim, za sve to se mogu naći izgovori. Bila je zima, imala sam puno brige oko škole, bila sam u krizi, zabava, ljubav...ali niti jedan od tih razloga me ne opravdava.
Ipak, jednom je P. Picasso rekao :
"Tko hoće nađe način, tko neće nađe izgovor."

Budući da se i ljeto već dobro bliži, te da ne planiram umrijeti mlada, odlučila sam se malo više posvetiti svom izgledu i zdravlju.

PRVO...hrana.
DORUČAK: -jaja ili banane ili 2 fete kruha s medom
-shake od jagoda ili trešanja bez šečera
MARENDA: bublice zdrave s povrćem ili kaviarom (postoji jeftinija varijanta)
RUČAK: kuhan, većinom riba, ako meso onda piletina ili puretina, puno povrča
MARENDA: salata ili juha
VEČERA (do 21h): losos, salata ili juha (količina ovisi o tome jeli ručak bio lagan ili ne)

DRUGO...tjelovježba.
1. važno je da imam bar 8 sati sna svaki dan i da ne idem spavat poslije 23 sata
2. svako drugo dan 150 trbušnjaka i 150 leđnjaka te 50 čučnjeva
3. svaki dan pola sata druženja sa relax and tone spravicom
4. hodanje od škole do kuće
5. što više sunčanja

TREĆE...ostalo.
1. uredna soba i kupaona
2. uredna šminka i ormar
3. redovita mani/pedi/depi
4. služba kremica
5. jednom tjedno kupka, anticel tretman i maska za lice

CILJ: 62kg do 20. 6., sretnija i zdravija ja :)



Curke moje, čuvajte se, ljeto nam se bliži i moramo zasjati na plažama.
Ostanite mi lijepe i mršave jer to već jeste !


| 16:46 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |